“Heel lekker met vlotte bediening”
Beoordeling van Good Friends

Good Friends
Geclassificeerd als nr. 577 van 9.467 Restaurants in Berlijn
Keukens: Chinees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
19 maart 2018 beoordeeld

De Kantstrasse herbergt wel wat Aziatische restaurants, zonder te weten waar we binnenstapten dit restaurant gekozen. Heel druk en als je niet gereserveerd hebt kan het wel even wachten zijn. Prima keuken, heel lekkere dim-sums. De hoofdschotels waren ook heel verzorgd en ruiù voldoende. De bediening is ondanks de grootte van de zaak en de vele klanten toch heel vlot. Je moet er wel tegen kunnen dat niet alle tafelgasten op hetzelfde ogenblik bediend worden. De prijzen vallen ook heel goed mee. Voor herhaling vatbaar.

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Derde bezoek in drie dagen aan een Aziatisch restaurant in de Kantstraße en de beste.
Ik mocht blij zijn dat ik een plekje kreeg. Had niet gereserveerd en de tent zat afgeladen, hoofdzakelijk met Chinezen, een goed teken.
Had vooraf Ha Kouw en Siu Mai. Beiden gewoon lekker.
Als hoofdgerecht 3 soorten vlees met Chinese groenten. Had im paksoi gevraagd, maar kreeg helaas gewone Chinese kool.
Bediening is normaal vriendelijk.
De sambal op tafel is niet zo lekker als de chili saus die ze apart serveren. Ook mis ik de typische zwarte Chinese sambal op tafel.
Verder een prima keus om gewoon lekker authentiě Chinees te eten.
Wordt een vaste keus bij een bezoek aan Berlijn.

27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar eten ... op een maandag ... in een stad vol toeristen ... Good Friends is een Chinees restaurant met erg veel Chinese klanten (altijd een goed teken). Erg vriendelijke en verzorgde bediening, faire prijs, keuken niet heel bijzonder, een Chinees naast honderden andere Chinezen in Berlijn

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de suggesties op tripadvisor good friend bezocht.
We waren er op een middag en kozen de lunch.
We konden aan een smoezelige tafel zitten die niet gereinigd werd.
We kozen wan tan , en lenterolletjes. Beiden waren flauw van smaak (ong 3,5€ per portie)
Als hoofdgerecht kozen we gebakken eend en een bereiding met kip. ( ong 7,9€ per portie)
We lazen in andere commentaren als zijnde 'de beste chinees van de stad' maar die mening konden we zeker niet delen!

4 april 2016 beoordeeld

Langs de buitenkant is het niet de eerste plaats waar ik zou binnen stappen.
Maar k heb geen spijt dat ze dit toch gedaan hebben.
Het is echt lekker en veel, om je vingers bij af te likken.

Reizigers die Good Friends bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Good Friends geweest? Deel je ervaringen!