“Goede Kantonees”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Derde bezoek in drie dagen aan een Aziatisch restaurant in de Kantstraße en de beste.
Ik mocht blij zijn dat ik een plekje kreeg. Had niet gereserveerd en de tent zat afgeladen, hoofdzakelijk met Chinezen, een goed teken.
Had vooraf Ha Kouw en Siu Mai. Beiden gewoon lekker.
Als hoofdgerecht 3 soorten vlees met Chinese groenten. Had im paksoi gevraagd, maar kreeg helaas gewone Chinese kool.
Bediening is normaal vriendelijk.
De sambal op tafel is niet zo lekker als de chili saus die ze apart serveren. Ook mis ik de typische zwarte Chinese sambal op tafel.
Verder een prima keus om gewoon lekker authentiě Chinees te eten.
Wordt een vaste keus bij een bezoek aan Berlijn.

27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar eten ... op een maandag ... in een stad vol toeristen ... Good Friends is een Chinees restaurant met erg veel Chinese klanten (altijd een goed teken). Erg vriendelijke en verzorgde bediening, faire prijs, keuken niet heel bijzonder, een Chinees naast honderden andere Chinezen in Berlijn

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de suggesties op tripadvisor good friend bezocht.
We waren er op een middag en kozen de lunch.
We konden aan een smoezelige tafel zitten die niet gereinigd werd.
We kozen wan tan , en lenterolletjes. Beiden waren flauw van smaak (ong 3,5€ per portie)
Als hoofdgerecht kozen we gebakken eend en een bereiding met kip. ( ong 7,9€ per portie)
We lazen in andere commentaren als zijnde 'de beste chinees van de stad' maar die mening konden we zeker niet delen!

4 april 2016 beoordeeld

Langs de buitenkant is het niet de eerste plaats waar ik zou binnen stappen.
Maar k heb geen spijt dat ze dit toch gedaan hebben.
Het is echt lekker en veel, om je vingers bij af te likken.

9 februari 2016 beoordeeld

Kwamen hier op een zondagavond pas om 22 uur binnen maar dat was geen probleem! Het flinke aantal Chinese gasten deed al vermoeden dat het hier om een authentieke Chinees gaat.
Lekkere dim sum als voorafje. Prima hoofdgerecht. Vlotte bediening. Vergeleken met de meeste andere restaurants in deze buurt wel wat hoger geprijsd.
Maar al met al een aanrader!

Reizigers die Good Friends bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Good Friends geweest? Deel je ervaringen!