Vandaag geopend: 10:00 - 20:00

Meer info
vanaf € 10,40
Meer info
Beoordeeld op 12 november 2016 via mobiele applicatie

Blij om es een niet traditioneel winkelcentrum te bezoeken: vooral een tip voor wie cadeautjes zoekt tijdens e verblijf in Berlijn

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen gingen wij hier naartoe. Helaas maakte het die verwachtingen niet waar. Stonden aantal winkels leeg en weinig publiek.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi winkelcentrum waar we even lekker wouden gaan shoppen, als een van de weinige winkelcentrums zal deze open zijn.. het winkelcentrum was open maar de winkels niet.. helaas konden we dat niet opmaken uit de site! Dus maar een dagje dierentuin gedaan🐧

Beoordeeld op 27 augustus 2016

In een blog van Emma las ik over Bikini Berlin, zij overdreef niet het is een verrassing. Modern, mooie architectuur met bijzondere elementen! En o.a. op het dakterras uitzicht op de Zoo, wij genoten van het leven van de bavianen op hun rots 😉

Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuk hip winkelcentrum. Dure aparte kleding maar ook bijzondere beleef-winkels. Leuk om ideeën op te doen (pallets) maar ook om wat te eten of te drinken voor de grote ramen met uitzicht op de dierentuin