Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

• Restaurant
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
26 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk hotel op een perfecte locatie op loopafstand van Trein,Metro, winkels en bezienswaardigheden. Tip! Zonder ontbijt geboekt? Vraag aan de incheck balie om een aanbod, scheelt behoorlijk wat t.o.v. het normale aanbod.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld

Verbleven op het weekende voor de eerste mei in het hotel. Alle winkels waren gesloten en dus voelden we dat we het hotel op de verkeerde lokatie hadden geboekt . Het ligt een beetje ver van de topattracties in Berlijn . Er is echter wel openbaar vervoer en een stopplaats van de hop on hop of bussen om de hoek , 100meter verder. De bar in het hotel echter echt wel een aanrader . De meisjes hebben echt hun best gedaan om een extra persoonlijke toets te geven aan de drankjes . Kamers ruim , met ruime badkamer / gescheiden toilet ,maar spijtig dat er geen thermostatische kraan aan de douche was .

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
Utrecht
26 april 2017 beoordeeld

Zeer mooi en luxe hotel! Mooie grote kamers en grote bedden. Wij hadden een suite, en die zijn erg groot met een mooie luxe badkamer met bad en aparte douche. Hotel is gelegen in het centrum waar veel winkels zijn en vlakbij de metro! Aanraden voor een weekendje weg in berlijjn

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn enkele dagen te gast geweest in het Sofitel aan de Kurfuersterdam.

De accommodatie, de maaltijden en het personeel weerspiegelt de vele positieve beoordelingen van de gasten.

Al met al een dikke 9!

Verbleef: december 2016, reisde met familie