Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

• Restaurant
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Mercure Hotel MOA Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Zie aanbieding
Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

3 mei 2017 beoordeeld

Verbleven op het weekende voor de eerste mei in het hotel. Alle winkels waren gesloten en dus voelden we dat we het hotel op de verkeerde lokatie hadden geboekt . Het ligt een beetje ver van de topattracties in Berlijn . Er is echter wel openbaar vervoer en een stopplaats van de hop on hop of bussen om de hoek , 100meter verder. De bar in het hotel echter echt wel een aanrader . De meisjes hebben echt hun best gedaan om een extra persoonlijke toets te geven aan de drankjes . Kamers ruim , met ruime badkamer / gescheiden toilet ,maar spijtig dat er geen thermostatische kraan aan de douche was .

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
Utrecht
26 april 2017 beoordeeld

Zeer mooi en luxe hotel! Mooie grote kamers en grote bedden. Wij hadden een suite, en die zijn erg groot met een mooie luxe badkamer met bad en aparte douche. Hotel is gelegen in het centrum waar veel winkels zijn en vlakbij de metro! Aanraden voor een weekendje weg in berlijjn

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
3 januari 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn enkele dagen te gast geweest in het Sofitel aan de Kurfuersterdam.

De accommodatie, de maaltijden en het personeel weerspiegelt de vele positieve beoordelingen van de gasten.

Al met al een dikke 9!

Verbleef: december 2016, reisde met familie
19 december 2016 beoordeeld

Ruime, cleane kamer. Professionele & vriendelijke staff. Uitgebreid ontbijt met zeer ruime en gediversifieerde keuze aan warme en koude gerechten, van pittig tot zoet. Resto Le Faubourg is zeker aan aanrader zowel qua food als qua "Weinbegleitung". Wij komen nog terug.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner