3 mei 2017 beoordeeld

Verbleven op het weekende voor de eerste mei in het hotel. Alle winkels waren gesloten en dus voelden we dat we het hotel op de verkeerde lokatie hadden geboekt . Het ligt een beetje ver van de topattracties in Berlijn . Er is echter wel openbaar vervoer en een stopplaats van de hop on hop of bussen om de hoek , 100meter verder. De bar in het hotel echter echt wel een aanrader . De meisjes hebben echt hun best gedaan om een extra persoonlijke toets te geven aan de drankjes . Kamers ruim , met ruime badkamer / gescheiden toilet ,maar spijtig dat er geen thermostatische kraan aan de douche was .

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
26 april 2017 beoordeeld

Zeer mooi en luxe hotel! Mooie grote kamers en grote bedden. Wij hadden een suite, en die zijn erg groot met een mooie luxe badkamer met bad en aparte douche. Hotel is gelegen in het centrum waar veel winkels zijn en vlakbij de metro! Aanraden voor een weekendje weg in berlijjn

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
3 januari 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn enkele dagen te gast geweest in het Sofitel aan de Kurfuersterdam.

De accommodatie, de maaltijden en het personeel weerspiegelt de vele positieve beoordelingen van de gasten.

Al met al een dikke 9!

Verbleef: december 2016, reisde met familie
19 december 2016 beoordeeld

Ruime, cleane kamer. Professionele & vriendelijke staff. Uitgebreid ontbijt met zeer ruime en gediversifieerde keuze aan warme en koude gerechten, van pittig tot zoet. Resto Le Faubourg is zeker aan aanrader zowel qua food als qua "Weinbegleitung". Wij komen nog terug.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner