1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hostel, ligt midden in de stad alles goed te bereiken met openbaar vervoer,
Personeel goed aanspreekbaar in verschillende talen,
Kamers waren netjes wel erg veel lawaai
Verder heel gezelig als ie nog jong bent

Verbleef: juli 2017, reisde alleen
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat ik en mijn klasgenoten reviews hadden gelezen over dit hostel hadden we al geen goed gevoel, uiteindelijk viel de accomodatie zelf mee, hier en daar wat vlekken was te verwachten en ondanks dat het eten simpelweg niet te doen was hebben we toch een leuke tijd gehad, tot de laatste avond. Een man op onze gang had geklaagt over het gehoorde lawaai wat vermoedelijk uit onze kamer zou komen (wij waren van onze school de stilste kamer) er kwam toen een intimiderende security guard aan de deur om te vragen of het zachter kon, daar heb ik geen probleem mee maar wat daarna gebeurde was toch echt te absurd voor woorden, het desbetreffende personeelslid klopte weer aan en gooide de kamerdeur open, daarna liep hij door onze kamer te patroulleren, zelfs na vaak vragen of de man naar iets zocht gaf hij simpelweg geen antwoord. Dit gebeuren heeft tot heel veel schrik gezorgd onder mij en mijn kamergenoten, wij voelde ons niet meer veilig in onze eigen kamer, security hoort toch voor veiligheid te zorgen?

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
4 april 2018 beoordeeld

* Kamers waren óke, persoonlijk vond ik de kamers veel te duur voor wat je kreeg qua hygiëne, qua ruimte en qua kwaliteit van de bedden.
* Het eten is serieus van prima kwaliteit.
* Het personeel is ronduit vreselijk; ongeïnteresseerd, agressief, intimiderend en absoluut niet klantvriendelijk. Deze review is ook persoonlijk gericht aan het personeel; jullie zijn echt een gênante vertoning! Minderjarige kinderen intimideren, bedreigen en verbaal kleineren...
* De prijs-kwaliteit-verhouding was enorm scheef, wat betekent dat je veel te veel betaalt voor wat je krijgt.
* Best prima ligging ten opzichte van het centrum van Berlijn.

Totaal: Betaal alsjeblieft een paar euro per nacht extra om niet in dit strafkamp te slapen terwijl je zin hebt in een leuke citytrip!

Kamertip: Geen dorm kiezen, en vooral géén contact zoeken met het personeel.
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
15 december 2016 beoordeeld

A&O Berlin Mitte is een goede plek om te overnachten als je in berlijn bent. De kamers zijn goed onderhouden en wij hebben geen last gehad van andere mensen en/of kamers naast ons.
Wij zaten op de begane grond. Ideaal in de ochtend als het spits is met de lift.

Het ontbijt was ook goed alleen vond ik het erg jammer dat er geen kleine tafels beschikbaar waren om met z'n 2en te kunnen eten. Er waren alleen maar lange houten banken en tafels.

Het lopen naar de Metro Station was prima te doen.

Kamertip: Kies altijd voor een Tweepersoonskamer! anders wordt je bovenin het hotel weg gestopt.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
24 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen hier 2 nachten tijdens ons bezoek aan Berlijn. Het hotel is ideaal gelegen voor wie gemakkelijk naar het toeristisch centrum van de stad wil, maar niet in de dure hotels daar wil slapen. Alles wat je voor deze prijs kan verwachten was aanwezig, een goed bed een propere douche en een ontbijt ... ideaal dus voor de lowbudget citytripper.

Verbleef: februari 2015, reisde met familie
AO_Support, Leiter Gästebetreuung van a&o Berlin Mitte, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2015

Dear Mr. Benji,

thank you very much for taking the time to review the A&O Berlin Mitte.

We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. As we are constantly trying to improve our product, your positive feedback is a great reward. I will make sure to forward your comments about the breakfast to our local team.

We hope that you enjoyed your time in Berlin and we hope to welcome you again soon at one of our A&O Hostels and Hotels.

Best Regards,

Your A&O Customer Service Team