“Ik had er meer van verwacht”
Beoordeling van Silo Coffee

Silo Coffee
Geclassificeerd als nr. 9 van 390 Koffie en thee in Berlijn
Dineropties: Lunch, Ontbijt
Wijk: Friedrichshain
5 januari 2018 beoordeeld

Ik hoopte dat deze plek 5 sterren zou krijgen, maar de bediening en de plek waar we neergezet werden was jammer. Het eten is wel erg lekker maar duur voor Berlijn. Prijzen zijn erg te vergelijken met Nederland. De plek is bijna te hip geworden.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met z’n vieren ontbeten. Yoghurt met chiapudding en granola was heerlijk. Ook de toast met avocado en humus was erg lekker. Flat white was ok. Het duurde wel erg lang voor de drankjes en het eten kwamen. Het eten was er zelfs eerder dan de drankjes.

2 januari 2018 beoordeeld

Ik heb het SILO ontbijt genomen: toast met gepocheerde eieren, avocado met lekkere kruiden, veel bacon, feta met verse pesto, ... HEERLIJK
Mijn tafelgenoot was jaloers, ook al had hij een heerlijke pannenkoek.
De service was ook héél vriendelijk.

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk, zéér hippe koffietent met originele ontbijtgerechten.
Even wachten want het is druk. Personeel is geroutineerd en gewend aan de populariteit van het etablissement.
De huisgranola is zeker verassend en gelukkig het goedkoopste gerecht € 5,50
De oven backed pancake is lekker, wel zoet.
Jammer er een heel verhaal en verantwoording te lezen valt in het menu over de koffie maar de uitvoering ervan bij herhaling tegen viel. Lauw in een te heet kopje.
Eten was echt goed. Weinig keus maar ik vond dat niet erg.
Voor mij iets te hip en te duur.

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt en leuke gelegenheid. Zeker geen standaard ontbijt als in hotel.
Eventje zoeken en eindje lopen maar zeker de moeite waard.

Reizigers die Silo Coffee bekeken, bekeken ook

In Silo Coffee geweest? Deel je ervaringen!