“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Midden-Oosters
Wijk: Mitte
Wijk: Mitte
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw! Heerlijk gegeten. Gekozen voor de special mix platter. Een flink bord met allemaal lekkere hapjes!

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, heerlijk eten, vol met smaak en lekkers. Je betaalt weinig voor gigantisch veel kwaliteit. We zijn gegaan na alle positieve reviews en dit was een goede keus. Aanrader voor iedereen!!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een smaakexplosies. Dit is echt heerlijk! Wij kozen de maaltijd voor twee, met allerlei hapjes van de kaart.

16 mei 2017 beoordeeld

Vanwege de positieve commentaren die ik hier zag vandaag bij dit restaurant gaan eten. Zeker niet voor niks hierheen gewandeld, enorm lekker en uitgebreid gegeten! (en dat voor zo weinig geld). Bewust vegetarische gerechten uitgekozen en er waren genoeg opties! Zeker een absolute aanrader.

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kenden het restaurant niet, maar na het lezen van de goeie reviews besloten we het eens kans te geven. We kozen voor de Yarok mixed plate en waren echt aangenaam verrast door de lekkere smaken. Ongelofelijk lekker. Ik kan me voor de rest alleen maar aansluiten bij de mening van de andere reizigers. Zoek je eens iets anders, ga dan zeker naar Yarok!!! Prijs-kwaliteit is zeker in orde.

Reizigers die Yarok Fine Syrian Food from Damascus bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Yarok Fine Syrian Food from Damascus geweest? Deel je ervaringen!