i31 Hotel(Berlijn)
  • Roomservice
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Mercure Hotel MOA Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Restaurant
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zakelijk hier geslapen, centraal gelegen naast kantoor waar ik moest zijn. Mooi en modern ingericht, heel ruimtelijk. Grote kamer met goede badkamer en echt super goed bed. Ontbijt top! Helaas had ik wel wat problemen met WiFi om in te loggen voor werk.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Thomas S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste "Cato S" ,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor ons gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

Met vriendelijke groet

Gabriele Maessen

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft mooie schone en ruime kamers op een centraal gelegen plek in Berlijn een aanrader.
Jammer dat er geen Nespresso apparaat op de kamers is maar vieze zakjes oploskoffie.... ik had ergens gelezen dat er Nespresso zou zijn, maar dat was dan ook de enige teleurstelling.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Daniel H, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear "Wimmie1957",

Thank you so much for sharing your impressions with us. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay. Therefore we are very sorry to hear that you missed the coffee mashine in your room. We do have coffee mashines in all rooms and categories and up to date we never lost one. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.

Kind regards

Daniel Hunger

9 mei 2017 beoordeeld

Ontbijt goedkoper maken en de bouwput voor het hotel was niet zo mooi. Verder was alles perfect geregeld. Groot voordeel het hotel was dichtbij het station. Het personeel was zeer vriendelijk. Duidelijk vermelden dat je het ontbijt apart moet betalen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Torsten S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Dear "K7860FVjohnh",

Thank you for taking the time to share your impressions with fellow travelers. We appreciate your compliments on our hotel and we are happy to hear that you have fully exploited all amenities of our position. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back soon.

With kind regards,

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezoek gebracht aan Steigenberger Hotel met de paasdagen.
Dit hotel staat op een prima locatie centraal in Berlin.
Zeer uitgebreid ontbijt, prima kamer en heerlijke douche.
Zo vlak naast het hauptbahnhof Berlin zorgt ervoor dat je zo op de meeste plekken in de stad kan komen.
Ook zit het vlak bij de Reichstag dat is via de brug tegenover het hotel goed te bereiken.
Ook de sauna voldoet prima, gratis badjas slippers en worden beschikbaar geteld.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Torsten S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

Dear “Adrianus v“,

Thank you for this nice feedback. We appreciate your recommendation on our hotel and we are happy to hear that you have fully exploited all assets of our position. Especially your comment on our breakfast and our room equipment were a great compliment. We would be happy to welcome you back soon.

With best regards,

29 maart 2017 beoordeeld

Meteen aan het centraal station van Berlijn, en pal tegenover het Parlementsgebouw vanuit hier kun je echt alles direct bezoeken en 1 trein van en naar het vliegveld (Schonfeld).

Totale rust en dus geen dunne muren.

Wifi is echt heel slecht, wat raar is met zoveel zakelijke gasten.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Torsten S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2017

Dear "27lorraine",

Thank you very much for your time to rate your stay. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay. Especially your comments on our Location and the soundproofing were a great compliment. We would be happy to welcome you back soon.

With kind regards,