Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

Hier 5 nachten geweest. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Leuke kamer. Uitkijk achterom. Met de roltrap omhoog kom je bij de receptie uit.we waren er al om 10.00 uur.we kregen meteen de kamer sleutel. Normaal pas vanaf 14.00 uur.Hotel ligt direct aan de Kurfurstendam. Restaurant Eldorado is in het hotel gevestigd aan de rechterkant. Spaans en Europese keuken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook zijn er veel restaurants in de buurt.
Aanrader is om de Berlin Welcome card te kopen. Hiermee kun je onbeperkt gebruik maken van s-bahn u-bahn en bus . Ook krijg je veel korting bij bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel midden op de Kurfűrstendamm met parking aan de achterkant can het hotel. Je loopt het hotel uit en je bevind je midden in het centrum. Het hotel.heeft ook fietsen te huur. Heerlijk bedden en douche! Het hele hotel is wel erg warm maar de ramen van de kamers kunnen open.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met een super ontbijt.
Mooie kamer en heerlijk koel. De eerst nacht was er iets met de airco, en bij 31 graden heb je die echt nodig.
Dit hebben we gemeld en er kwam direct iemand mee om te kijken en anders konden we een andere kamer krijgen.
Gelukkig kon het direct gemaakt worden. En hadden we snel een koele kamer.
Verder heel schoon en kort bij de metro.
Gewoon super hotel

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 18 februari 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een mooie lokatie. Dichtbij metrostation en de zoo. Mooie kamer. Parkeren bij hotel, wel weinig plaatsen. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Helaas geen restaurant maar wel genoeg in de omgeving.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 februari 2017

Keurig hotel aan de Kurfürstendamm. Ruime en modern ingerichte kamers, prima badkamer. Onze kamer (en volgens mij de meeste kamers) waren aan de straatzijde. Vooral eind december prachtig uitzicht op alle fraaie verlichting etc. en de mooie winkels aan de overkant. Ontbijt niet gebruikt, dat vonden we met 4 personen toch wel aan de dure kant (17,50 pp). Onze ervaring bij Best Western (in 2015, 3 nachten in Best Western Mitte geweest) is echter prima, uitgebreid ontbijt, goede kwaliteit.
Wij maakten gebruik van de prima ontbijtvoorzieningen, een stukje verderop en voor minder dan de helft bij Dressler. Zie mijn beoordeling!
Hotel ligt op prima locatie, metro op zeer korte afstand en metro Savigny op 5 minuten lopen. Onze auto in de parkeergarage om de hoek geparkeerd, 15,00 per dag. Vanaf de ring rond Berlijn rijd je er zeer snel naar toe! Een grote Netto supermarkt aan de overkant, altijd handig!

Kamertip: Vraag om kamer met zich op Kurfürstendamm, aan de achterzijde van het hotel is het minder fraai.
Datum van verblijf: december 2016