“De betere Italiaan”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Mitte
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gereserveerd omwille van de hoge score op tripadvisor op zondagavond. Bij aankomst zat het restaurant bomvol en er ging wel een leuke sfeer. De obers die rondlopen zijn typisch Italiaans. Ze hebben zo die arrogante manier van zijn laadvermogen hoort bij de sfeer. Je wordt snel en goed bediend. Het eten is verrukkelijk. Alles smaakte heel goed en we zijn er buiten gekomen met een voldaan gevoel. Ook qua prijs valt dit heel goed mee. Ze verdienen het om zo hoog te staan in de lijst van beste Berlijnse restaurants.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kalfsvlees met rode wijnsaus smolt op de tong. De portabello met geroosterde truffel kaas was super. Goede snelle service zeker een aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend heerlijk gegeten. Super service. Bediening is zeer vriendelijk en alles volgens de “etiquette”.
Prijs - kwaliteit verhouding is zeer goed. Ik vind persoonlijk dat je meer waard krijgt voor je geld.
Echt een aanrader!! Vooraf reserveren is noodzakelijk. Reageren zeer snel op reservering via website.

1 februari 2018 beoordeeld

Rond het middaguur toch nog een tafel weten te reserveren. 's-Avonds blijkt dat de tent helemaal vol zit. Uiterst vriendelijke ontvangst en we worden meteen naar ons tafeltje geleid. We nemen een mooie droge Prosecco als apperitief die overigens ook prima past bij het voorgerecht: baby inktvisjes. Dat is een verrassing omdat de serveerster deze dagschotel had aangekondigd als baby scampi. Niet getreurd de inktvis was uitstekend bereid: gaar en met een bite. Hoewel ik alleen een voorgerecht had besteld werd heel attent als vanzelfsprekend een tweede bord erbij gezet zodat we het gerecht konden delen.
Als hoofdgerecht hebben we beiden de tagliata van rund genomen met daarbij gegrilde groenten. Top klaar gemaakt en overheerlijk. Op onze vraag voor een stevige rode wijn werd een Siciliaanse primitivo geadviseerd. Met recht een mooie wijn die niet alleen uitstekend paste bij het hoofdgerecht maar ook als plaatsvervangend dessert.
De bediening is los, attent en weet je een ontspannen avond te bezorgen.
Voor herhaling vatbaar!

17 januari 2018 beoordeeld

Op een maandag, omstreeks 16u reserveerden wij, via de website van het restaurant, een tafel voor 2 om 20u. Wij kregen bijna onmiddellijk antwoord via e-mail dat men pas om 21u een tafel ter beschikking had. Toen wij om 21u aankwamen moesten we nog even wachten. Men bood ons beide een glaasje prosecco aan en 15-20 minuten later kregen we een gezellig tafeltje aan het raam. De tafels staan vrij dicht bij elkaar maar dit wordt niet als storend ervaren. De zaak zelfs is enorm sfeervol ingericht. De bediening is uitermate vriendelijk en stelt alles in het werk om u een goede avond te bezorgen. Hun vriendelijkheid op zich is soms een prachtige show om naar te kijken. Men heeft een ruime keuze op de kaart en nog enkele suggesties die men u mondeling meedeelt, zonder aan te dringen. Het eten zelfs was overheerlijk en de porties zijn voldoende. Kortom een geweldig Italiaans restaurant dat het wachten meer dan waard was.

Reizigers die Ristorante A Mano bekeken, bekeken ook

In Ristorante A Mano geweest? Deel je ervaringen!