Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 114 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi weekend in Berlijn geweest. 3 nachten verbleven in het Golden Tulip. Prima en verzorgt hotel. Zeer nette en ruime kamer. Ontbijt buffet uitgebreid en uitstekend verzorgt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotel op loopafstand van de metro en Kurfurstendam.

Al met al een aanrader voor een weekendje weg

Verbleef: november 2016, reisde met familie
GoldenTulipBerlin, Director of Sales van Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Dear Guest,

With Kind regards

Carola Wiedermann - Tipotsch
Director of Sales & Marketing

12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel vlak bij de Kurfurstenstrasse en de Kurfurstendam. Het restaurant is ook prima zowel ontbijt als diner. Met de bus 100 ben je zo in het centrum, het Kaufhaus des Westen is op 10 minuten lopen alsmede de Tiergarten.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
GoldenTulipBerlin, Online Marketing Manager van Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016

Beste gast,

Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg

6 augustus 2016 beoordeeld

het is een goed hotel. het licht goed centraal
het ontbijt was goed verzorgt .
en het personeel is heel vriendelijk.
het is de twee de keer dat wij in dit hotel zijn geweest en kommen zeer zeker terug.

Kamertip: een min puntje was dat het matras te hard voor ons was.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was in dit hotel omdat ik 3 dagen op een beurs moest staan bij het Premium Exebitions Centre. Dat gezegd, is dit hotel niet op loopafstand van het centrum. Maar dat mag nirt afdoen van het hotel.

Omdat alle kamers vol waren, was ik genoodzaakt de luxe kamer te nemen dus ik weet niet of iedere kamer dezelfde voorzieningen heeft die ik had. De kamer is heerlijk rustig en ik heb nergens last gehad van geluidsoverlast.

Het ontbijt was prima in orde en tegen het luxe aan zelfs. Daar hebben ze echt wel punten gescoord want er was zelfs eenn glutenvrije bar en lactosevrije melk. Verse zalm en heerlijk smaakvol hartig beleg. Echt ik heb zelden zo een mooi ontbijtbuffet gezien.

- Er is een goed betaalbare minibar.
- gratis koffie en thee en dus ook!...
- EEN WATERKOKER!
-ruime badkamer met doucespulletjes (geen tanden borstel)
- kabel internet (gratis geloof ik)
- een GOED bed wat niet helemaal uitgewoond is.
- redelijk nieuwe t.v. met helaas maar weinig zenders.
- een bureau om aann te werken.
- een bank
- en verder leuke aannkleding van de kamer.

Ik moet echt zeggen dat het cijfer wat ik geef deels afhankelijk is van de prijs omdat je eigenlijk dit mag verwachten. Helaas is dat alsnog vaak niet. Maar hier was alles prima in orde.

Ik zag in het hotel eenn bordje van tripadvisor dat dit hotel een 8.1 kreeg. Die wilde ik zelf ook geven. Maar als ik denk hoe ik het hrb gehad en hoe de service was, krijgen zij van mij een 8.5!

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
9 mei 2016 beoordeeld

Prima hotel om van daaruit Berlijn te verkennen. Het hotel ligt in een rustige straat, maar toch dicht bij het centrum van Berlijn. Parkeren kan in de omgeving, maar ook in de parkeergarage onder het hotel. Wij hadden een kleine tweepersoonskamer, die op zich aan de verwachtingen voldeed. De standaard wifi is van een matige kwaliteit, maar je hebt (als het werkt) verbinding. Kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt. Ontbijt was ook prima geregeld. Een uitgebreid buffet en dus een prima start om de dag mee te beginnen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden dit hotel zo weer boeken.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner