“Prettig hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg
Beoordeeld als nr. 148 van 635 hotels in Berlijn
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 5 nachten geweest om Berlijn te bezoeken. Prima kamers, niet al te groot. Badkamer zelfs klein te noemen, maar alles zit er in en alles is heerlijk schoon. Ontbijt is perfect, ruime keuze. Diner aan de prijzige kant maar kwaliteit is er ook naar, de entourage echter niet.
Openbaar vervoer dicht in de buurt, zo ook andere eetgelegenheden

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi weekend in Berlijn geweest. 3 nachten verbleven in het Golden Tulip. Prima en verzorgt hotel. Zeer nette en ruime kamer. Ontbijt buffet uitgebreid en uitstekend verzorgt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotel op loopafstand van de metro en Kurfurstendam.

Al met al een aanrader voor een weekendje weg

Verbleef: November, 2016, reisde met familie
GoldenTulipBerlin, Director of Sales van Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Dear Guest,

With Kind regards

Carola Wiedermann - Tipotsch
Director of Sales & Marketing

12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel vlak bij de Kurfurstenstrasse en de Kurfurstendam. Het restaurant is ook prima zowel ontbijt als diner. Met de bus 100 ben je zo in het centrum, het Kaufhaus des Westen is op 10 minuten lopen alsmede de Tiergarten.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
GoldenTulipBerlin, Online Marketing Manager van Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016

Beste gast,

Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg

6 augustus 2016 beoordeeld

het is een goed hotel. het licht goed centraal
het ontbijt was goed verzorgt .
en het personeel is heel vriendelijk.
het is de twee de keer dat wij in dit hotel zijn geweest en kommen zeer zeker terug.

Kamertip: een min puntje was dat het matras te hard voor ons was.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was in dit hotel omdat ik 3 dagen op een beurs moest staan bij het Premium Exebitions Centre. Dat gezegd, is dit hotel niet op loopafstand van het centrum. Maar dat mag nirt afdoen van het hotel.

Omdat alle kamers vol waren, was ik genoodzaakt de luxe kamer te nemen dus ik weet niet of iedere kamer dezelfde voorzieningen heeft die ik had. De kamer is heerlijk rustig en ik heb nergens last gehad van geluidsoverlast.

Het ontbijt was prima in orde en tegen het luxe aan zelfs. Daar hebben ze echt wel punten gescoord want er was zelfs eenn glutenvrije bar en lactosevrije melk. Verse zalm en heerlijk smaakvol hartig beleg. Echt ik heb zelden zo een mooi ontbijtbuffet gezien.

- Er is een goed betaalbare minibar.
- gratis koffie en thee en dus ook!...
- EEN WATERKOKER!
-ruime badkamer met doucespulletjes (geen tanden borstel)
- kabel internet (gratis geloof ik)
- een GOED bed wat niet helemaal uitgewoond is.
- redelijk nieuwe t.v. met helaas maar weinig zenders.
- een bureau om aann te werken.
- een bank
- en verder leuke aannkleding van de kamer.

Ik moet echt zeggen dat het cijfer wat ik geef deels afhankelijk is van de prijs omdat je eigenlijk dit mag verwachten. Helaas is dat alsnog vaak niet. Maar hier was alles prima in orde.

Ik zag in het hotel eenn bordje van tripadvisor dat dit hotel een 8.1 kreeg. Die wilde ik zelf ook geven. Maar als ik denk hoe ik het hrb gehad en hoe de service was, krijgen zij van mij een 8.5!

Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
9 mei 2016 beoordeeld

Prima hotel om van daaruit Berlijn te verkennen. Het hotel ligt in een rustige straat, maar toch dicht bij het centrum van Berlijn. Parkeren kan in de omgeving, maar ook in de parkeergarage onder het hotel. Wij hadden een kleine tweepersoonskamer, die op zich aan de verwachtingen voldeed. De standaard wifi is van een matige kwaliteit, maar je hebt (als het werkt) verbinding. Kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt. Ontbijt was ook prima geregeld. Een uitgebreid buffet en dus een prima start om de dag mee te beginnen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden dit hotel zo weer boeken.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
7 september 2015 beoordeeld

Uiterst slechte ervaring gehad.

Dit zou een 4 sterren hotel moeten zijn maar de kamer komt nauwelijks boven 1 ster uit. Zeer kleine kamer van ca. 2,5 bij 3 meter. Het blad van het nachtkastje is vol als je je GSM er op legt. Er zou een kingsize bed in de kamer zijn, als je zo groot als een smurf bent dan klopt het wel, wij pasten er met 1,80 m (toch niet overdreven lang) krap in.

Badkamer is zo krap dat we er geen woorden aan vuil willen maken. Een minibar zou volgens de beschrijving aanwezig zijn. Als daar een flesje water met 2 glazen op een mini, mini, mini bureau onder verstaan wordt dan klopt het inderdaad maar wij stellen bij een minibar iets anders voor.

Wifi wordt gratis aangeboden. In het hotel bleek echter dat dat alleen voor langzaam internet geldt. Voor normale internetsnelheden wordt € 9,00 per 24 uur in rekening gebracht. Daarnaast kun je slechts 2 apparaten tegelijkertijd gebruiken, bijv. 2 smartphones. Wil je je tablet of laptop ook gebruiken dan moet je van 1 smartphone de internetverbinding afsluiten....
Ook wordt de connectie niet onthouden zodat je elke keer helemaal opnieuw moet inloggen.

We spreken hier over 2015!!!

Kamertip: Kies een ander hotel
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
GoldenTulipBerlin, Leiter Front Office van Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2015

Sehr geehrter Gast,

ihrn Ärger können wir nicht nachvollziehen.
Die Betten sind neu und in einer normalen Größe. Neben der Minibar gibt es einen
Getränke- und Snackautomaten im Haus, der weitere Auswahl bietet.
WLan kostenfrei, oder in einer sehr schnellen Variante,für 9 Euro am Tag verfügbar.
Standardmäßig können Sie 2 Geräte im Zimmer verwenden, weitere können Sie über die Rezeption anmelden.
Was wir noch mehr machen können, wissen erschließt sich uns nicht.

Ihr Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Hotel Berlin, Berlin
239 beoordelingen
Schöneberg
SORAT Hotel Ambassador Berlin
Prijzen weergeven

In Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg

Adres: Landgrafenstr. 4 | Tiergarten, 10787 Berlijn, Duitsland
Locatie: Duitsland > Berlijn > Charlottenburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 60 familiehotel in Berlijn
Nr. 106 luxe hotel in Berlijn
Nr. 136 romantisch hotel in Berlijn
Nr. 165 zakenhotel in Berlijn
Prijsklasse: €73 - €179 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg 4*
Aantal kamers: 190
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Golden Tulip Berlin - Hotel Hamburg met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Tulip Berlin
Berlin Golden Tulip

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?