Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

• Roomservice
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel en zeer nette en correcte service en behandeling. We waren hier met een groepje vriendinnen High Tea te doen en Berlijn te verkennen. Allebei een enorm succes. Prachtige Spa in de kelder is erg moeite waard. Bedden zijn heerlijk en kamers zijn erg mooi, vooral de badkamer is indrukwekkend.

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
28 maart 2016 beoordeeld

Als je van grandeur houdt en je graag luxe laat aanleunen, is dit het perfecte hotel. Klassieke barokke uitstraling, meer een Amerikaanse luxe stijl uit de jaren 40... Heerlijk veelzijdig ontbijt met vers gebakken eitjes in welke uitvoering dan ook, gecombineerd met een heerlijk glaasje champagne...

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
17 maart 2016 beoordeeld

Binnenkomend al een belevenis, alle egards ontvangen, zelfs een echte schoenpoetser. Prachtige bar met zeer verzorgde hapjes/drankjes. Naast het station Potsdammer Platz. Nabij de belangrijkste historische plekken.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
9 februari 2016 beoordeeld

Een van de betere hotels die we hebben aangedaan, super gelegen in het centrum, klasse hotel met vriendelijk personeel, schitterend ontbijt en prachtige kamers.
Daar je midden de stad zit is het uitzicht niet zo goed.
Prachtige bars in het hotel, wel duur

Kamertip: Ik denk dat alle kamers voldoen aan de normen van een 5 sterren hotel
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
7 december 2015 beoordeeld

Als je in het Ritz-Carlton-hotel resideert voor een citytrip, weet je uiteraard dat je niet het goedkoopste hotel van Berlijn hebt uitgekozen. Maar eerlijk is eerlijk : het was elke euro méér dan waard ! Vanaf het ogenblik dat de taxideur zich opent, word je ontvangen als een koning. Dit is een hotel dat qua personeelsvriendelijkheid op het allerhoogste schavotje staat. Een glimlach is er vanzelfsprekend en klantenservice wordt er hoog in het vaandel gedragen. Toen we op zondagochtend gingen joggen in het Tiergartenpark was het ‘deurpersoneel’ er als de kippen bij om ons uit te leggen welk parcours we het beste konden volgen. Het Ritz-Carlton heeft een perfecte locatie aan de Potsdamer Platz in het hart van Berlijn. Op honderd meter van het hotel heb je toegang tot een metrostation. De kamers zijn luxueus en voorzien van elk comfort. Vraag een kamer op een hoge verdieping ! Wij zaten op het negende en hadden een prachtig uitzicht over de stad. Het ontbijtbuffet in het hotel is zéér uitgebreid en erg lekker. Bovendien is die ontbijtruimte ook mega-gezellig, ze is op en top ingericht als een Parijse brasserie. Een bijzondere vermelding verdient de hotelbar die gekroond werd tot de beste bar van Berlijn. Vlot personeel, dik tapijt, live muziek van achter de piano en een drankenlijst die leest als een avonturenboek. De gin-tonics worden er bereid met het soort beroepsernst dat me eeuwig zal bijblijven. Een bijzondere vermelding gaat uit naar Alexander Reinhardt, de assistent manager van de Berlijnse Ritz-Carlton. Alexander is een bijzonder aimabel man die alles zou doen om het de gasten naar de zin te maken. In dit hotel zullen wij met veel plezier terugkomen. By the way… Berlijn is een fantastische stad !

Kamertip: Op de hoogste verdiepingen heb je een prachtig uitzicht over de stad.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner