3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor de prijs ,natuurlijk kan het nog gekker voor nog meer geld...schone ruime kamers, met zeer ruime badkamer geweldig ontbijt en idd. Met de Ubahn vlak om de hoek zomaar in het centrum,uiterst vriendelijk personeel, 10 punten......ondanks een gevuld hotel met veel jeugd heerlijk rustige nacht gehad,,,,,,al met al toppie

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten hier gelogeerd. Alles klopte. Goede parkeergarage tegen een goed tarief midden in Berlijn. Vriendelijke mensen achter de receptie en werkelijke prachtige kamers met een ruime badkamer. Het ontbijt was fantastisch. Het hotel ligt aan het gezellige plein Prager Platz met winkels en een uitstekend Italiaan. U-bahn 3 minuten lopen van het hotel. Aanrader wanneer je Berlijn bezoekt!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
25 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed hotel in Berlijn. Vijf minuten lopen en je stapt in de u-bahn en je bent binnen no-time overal in Berlijn. Wij kregen zelfs een gratis upgrade naar een suite met woon- en slaapkamer. Vriendelijk personeel en alles was prima verzorgd.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
16 mei 2016 beoordeeld

Afgereisd naar Berlijn met een vriendin. De voorkeur voor een kamer met 2 aparte bedden was niet beschikbaar waardoor wij automatisch een upgrade kregen. Erg fijn en een heerlijke grote kamer. Zeer schoon en op een rustige locatie. Parkeren kan in de garage onder het hotel voor EUR 13 per dag.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
26 maart 2016 beoordeeld

In het rustige deel van Berlijn een comfortabel hotel.
Wij kregen een upgrade naar een Suite die zee mooi was ingedeeld.
Goede parkeergelegenheid in de kelder en goede service van het personeel.
Gaan zeker terug volgend jaar

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken