Beoordeeld op 28 augustus 2016

op maandag 22 augustus weer in ons vertrouwde hotel lindner aangekomen.
om 1 uur mochten wij onze kamer al in,,weer een mooie kamer genomen op de 6e verdieping met balkon ,met prachtig uitzicht over de straat..
en weer genoten van onze ochtend ontbijtjes met onze favorite kleine filipijnse serveerster,echt weer top....zo n hartelijkheid en service,een dikke 10....
en voor de deur de s en u baan,prachtig voor de uitvals basis voor berlijn...
met de parkeer garage op loop afstand,10 euro per dag..weer een paar geweldige dagen gehad in het lindner hotel...
tot volgend jaar maar weer,zeker weten.

Datum van verblijf: augustus 2016
N6191FSdavid_l, Manager van Lindner Hotel Am Ku'damm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2016

Beoordeeld op 23 augustus 2016

Afgelopen maand 3 nachten in dit hotel verbleven. We hadden een fijne kamer. Niet heel groot maar wel met alles wat we nodig hadden. Het ontbijt was (zeker voor Duitse begrippen) prima in orde. Het hotel is redelijk centraal gelegen en je stapt zo de metro in. Dik voor elkaar!

Kamertip: Balkon alleen op de 6de verdieping!

Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Modern hotel dat vlakbij de winkelstraat en metro ligt. Ruime, nette kamer (enkel etage 6 heeft een balkon, we hadden geluk ), uitgebreid ontbijt, fitness en spa/wellnesscenter in gebouw aan de overkant (voor maar €1) en in de buurt veel eetgelegenheden (vooral als je richting links gaat als je het hotel uitkomt). Het hotelpersoneel is ook zeer vriendelijk! Een echte aanrader als je Berlijn wilt gaan verkennen.

Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Voor zaken maar ook vaak prive ga ik regelmatig naar Berlijn.

Een heerlijke stad.

Dit hotel is een nieuw hotel met ruime en modern ingerichte kamers. Lekker stil, weinig omgevingsgeluiden en er zijn kamers met heerlijke inloop badkamer en uitzicht over de k'udam.

Het ontbijt is goed en uitgebreid met service voor eventueel een eitje op maat :)

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal gelegen, fijne bedden, ruime badkamer met goede douche. Lekker ontbijt. Aanrader.
Makkelijk bereikbaar met Expressbus XL 9 vanaf vliegveld Tegel. Ca. 20 minuten rijden. Uitstappen bij Zoologischer Garten en dan nog 5 minuten lopen.

Datum van verblijf: juli 2016
N6191FSdavid_l, Manager van Lindner Hotel Am Ku'damm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016