“Aanrader”

Keukens: Sushi, Koreaans
Dineropties: Buiten zitten
Wijk: Friedrichshain-Kreuzberg (stadsdeel)
30 december 2018 beoordeeld

Uitstekend koreaans restaurant, kleine kaart, kleine zaak, maar wel met heel goed eten: aanrader bulgogi beef en de kimchie.
Vlak bij de East Side Galerie

Datum van bezoek: december 2018

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gegeten tijdens ons verblijf in Berlijn. Uitstekende kwaliteit, superverse ingrediënten, uitgebreide kaart. En dan ook nog eens vriendelijk geprijsd. Meer dan een aanrader. Dit restaurant is een must-go in Friedrichshain!

Datum van bezoek: mei 2018
28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee maal gegeten voor diner. Lekker makkelijk omdat het in dezelfde straat zit als “ons” hotel. Het is een klein restaurant en het zit iedere avond over vol. Zo vol dat de kans groot is dat je bij onbekenden aan een tafeltje komt te zitten. Wij vonden dat wel prima. De kaart is zeer uitgebreid. Wij hebben onder andere sushi gegeten.

Datum van bezoek: maart 2018
17 januari 2018 beoordeeld

Wij gingen hier met 2 eten op een donderdagavond omstreeks 22u30. Het was nog steeds vrij druk in de zaak maar we kregen een tafeltje dat we even moesten delen met anderen. We namen een sushimenu met daarin misosoep, kipbrochette en een mix van sushi. Het was allemaal zeer lekker maar de sushi was weinig variatie. De bediening was zeer druk bezig en vergat ons drinken. Dit werd echter zeer vriendelijk recht gezet.

Datum van bezoek: januari 2018
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden een lunch in de buurt van east side galery. Van buiten oogt het niet, maar eenmaal binnen is er een gezellig lokaal vol tafels. De serveersters zijn druk in de weer, en het duurde niet lang voor we een heerlijke kom Koreaans eten hadden. Pittig, maar vol smaak. De prijs was ook heel vriendelijk. Zelfs de kinderen vonden het lekker!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Seoulkitchen bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Seoulkitchen geweest? Deel je ervaringen!