“Ja!”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Mitte (stadsdeel)
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten! Echt goed. Keurig ingericht restaurant. Wel luid. Romatisch dineren gaat niet. Hoeft ook niet. Soep was lekker, Dim Sum goed. Hoofdgerecht was top! Vergeten de rijst voor noodels te vervangen. Eigen schuld. Lekker!

Datum van bezoek: september 2019

14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten Vers en smaakvol, vriendelijke bediening.
Misschien wat teveel koriander bij de beef.

Datum van bezoek: december 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant hebben we gekozen na het lezen van de recensies op tripadvisor.
Ik moet bekennen dat ik niet van Aziatisch eten hou. Mijn man is er gek van... dus toch maar binnen gegaan.
We hebben hier beiden echt genoten van het heerlijke eten!
De bediening was vriendelijk en hulpvaardig. We moesten helemaal niet lang wachten op onze gerechten.
Er was trouwens veel keuze.
Al de gerechten die we gezien hebben zagen er zeer lekker uit. Ook onze gerechten zagen er niet alleen lekker uit maar waren vers en heerlijk bereid.
Ik die niet van Aziatisch eten hou kom hier zeer zeker terug tijdens ons verblijf in Berlijn.
Het is een echte aanrader.
Voor 2 personen drank, hoofdschotel en dessert 53 euro.

Datum van bezoek: oktober 2018
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt super goed restaurant.
Lekker gegeten met hele lekkere smaken.
Eend is echt een aanrader.
Druk en ook wel wat luidruchtig maar zit elke avond vol.
Ook met veel aziatische mensen.

Smaken vol, super vers en perfecte balans.
Vriendelijke medewerkers.

Datum van bezoek: oktober 2018
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verfijnde Aziatische keuken en stijlvol ingericht. Let wel op met het aantal pepertjes op de menu kaart... Voor een Westerling is het al snel te pikant!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restaurant Jolly bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Restaurant Jolly geweest? Deel je ervaringen!