“uitstekende Chinees, zeer lekker gegeten”
Beoordeling van Restaurant Jolly

Restaurant Jolly
Geclassificeerd als nr. 79 van 9.693 Restaurants in Berlijn
Keukens: Aziatisch, Chinees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Mitte
21 mei 2018 beoordeeld

Prima Chinees restaurant in het Museumkwartier van Berlijn. Lekkere gerechten met de nodige pikantheid, zonder dikke sauzen, geur- en smaakstoffen. Echt een Chinees zoals die moet zijn, zonder meer. Bediening en prijs/kwaliteit zijn subliem. Vergeet niet te reserveren, want deze zaak zit voortdurend vol. Inrichting is sober en niet met veel 'kitsch', iets waar vele Chinezen in Europa zich aan bezondigen.

Weetje: toen wij er waren zaten ook Angela Merkel en haar echtgenoot in het restaurant, ook zij genoten zichtbaar van het lekkere eten en de excellente bediening. Blijkbaar is dit haar favoriete restaurant in Berlijn. We kunnen haar absoluut geen ongelijk geven ... aanrader dus !

Datum van bezoek: mei 2018

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt wat afgelegen maar was volbezet op een dinsdagavond. Gekozen voor het menu met aanvullend dumplings. Echt heerlijk gegeten. Vooral de pekingeend is een aanrader, zeer smaakvol en knapperig.

Datum van bezoek: mei 2018
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een citytrip hier met mijn partner gegeten. Aangenaam verrast door dit restaurant. Zeer uitgebreide kaart met diverse Aziatische gerechten. Oa Dim Sum, Peking eend en Thaise Curry’s. Bediening correct en niet opdringerig, warm handdoekje maakte het compleet. Gemiddeld qua prijs, maar prijs kwaliteit verhouding goed.

Datum van bezoek: februari 2018
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voorzet schappelijke prijs. Ook goed toegankelijk met kinderen. Open keuken. Goede, open keuken. Kortom: oké plek om te eten in Berlijn.

Datum van bezoek: oktober 2017
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Berlijn hadden we niet zo heel veel tijd om te eten. Op TripAdvisor geschikt restaurant gezocht.
Hier heerlijk gegeten, snel en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Schone nette zaak en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Restaurant Jolly bekeken, bekeken ook

In Restaurant Jolly geweest? Deel je ervaringen!