“Heerlijk verblijf gehad op een perfecte locatie”
Beoordeling van Swissotel Berlin

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Swissotel Berlin
Beoordeeld als nr. 38 van 634 hotels in Berlijn
Eco-leadersNiveau Platina
1 mei 2017 beoordeeld

Al vanaf de check-in genoten van het verblijf. Door een vroege vlucht arriveerden we om 09.00 uur ochtends in het hotel en onze kamer was al klaar! We konden er zo in. Nette kamer met een ruime badkamer. Wij keken vanuit onze kamer uit op de K'damm (wel bewust geboekt). Leuk uitzicht, maar wel lawaaierig door het vele verkeer. Bovendien vonden we de gordijnen niet helemaal donker, maar daar hadden we niet zo'n last van persoonlijk.
Nespresso apparaat en waterkoker in de kamer zijn erg fijn, alsmede de grote tv en de Samsung tablet. Vergeet niet om het pillow menu te checken, hier kun je je kosteloos je eigen kussen bestellen.
Ontbijt was heerlijk. Buffet is goed en zeer uitgebreid en daarnaast bieden ze ook nog verse omeletten, pannenkoeken en wafels aan die je kunt bestellen.
Je loopt 2 minuten naar metrohalte Kurfurstendamm en 5 minuten naar station Zoo. Kaufhaus des Westens is ongeveer 10 minuten lopen.

Kamertip: Classic kamer met k'damm view is erg mooi, maar wel wat luidruchtig door het verkeer.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
SwissotelBerlinTeam, Manager van Swissotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2017

Dear Sven_JH_Breda,

Thank you very much for sharing your feedback and writing such detailed comments. We are glad you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back soon.

Yours,
The Team of Swissôtel Berlin

1 november 2016 beoordeeld

Ingang via een glazen lift naar de eerste verdieping, top onthaal met interesse in de klanten, kamer op de 8e verdieping met een super zicht over Berlijn, stijlvol ingericht zeer zuiver, goed bed met een ruime badkamer. Op de eerste verdieping een kleine maar gezellige bar waar de drankjes met zorg geserveerd worden, zeer goede vebinding met het metronet en op wandelafstand van het mooiste shoppingcenter ( kadewe ) van de stad.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
SwissotelBerlin, Director of Sales van Swissotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Dear jba764,
thank you so much for review and your kind words. We are very happy to read that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back here in Berlin or in any of our Swissôtels around the world.

1 november 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel voor een romantisch weekend maar ook uitstekend geschikt voor een zakenreis. Het hotel is groot maar bied ontzettend veel aan. o.a. een prachtige sportruimte. De kamers zijn ruim en van vele gemakken voorzien. Ontbijt is fantastisch. Hotel ligt mooi gelegen, ook metro is dichtbij.

Kamertip: Kies een kamer die grenst aan de binnenplaats voor ultieme rust.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner

Dear Esmée S,
thank you so much for your nice review. We are glad you enjoyed your stay with us that much and hope to welcome you back soon.

6 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel naast de metro en de Kurfurstendam. Goed ontbijt, prima kamers en zeer vriendelijk personeel. Al kwamen ze bij ons zo nu en dan wel binnen om schoon te maken of te checken redelijk vroeg op de ochtend toen we nog op de kamer waren. Vonden we wel een beetje gek voor een 5 sterren hotel.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
SwissotelBerlin, Director of Sales van Swissotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Dear rolfh876,
thank you so much for your review. We highly appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern hoogstaand 5* hotel op een geweldige lokatie. De kamer en het ontbijt waren perfect.

Twee kleine opmerkingen:

1. De bedden zijn hard. Ik houd daarvan maar voor wie van de doorgaans superzachte hotelbedden houdt kan dit een tegenvaller zijn.

2. De temperatuur van kranen (douche, bad, wastafel is niet stabiel. Dat wordt regelmatig ineens kouder of warmer. Geen ramp, maar van een luxe hotel in deze prijsklasse mag je beter verwachten.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel op een mooie locatie aan de Kurfürstendamm dichtbij de Gedächtniskirche. Geweldig ontbijt met heel veel keuze. Als je het geluk hebt en een tafeltje bij het raam kunt bemachtigen, heb je een prachtig uitzicht op de Kurfürstendamm.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
7 april 2016 beoordeeld

Modern hotel, vriendelijk personeel, rustig, goede comfortabele kamers en badkamers.
ontbijt is zeer uitgebreid. prachtige locatie met mooie view over de Kurfurstendam.
openbaar vervoer is dichtbij. zeker aan te raden

• Verbleef: Maart, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Swissotel Hotels & Resorts
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Sofitel Berlin Kurfuerstendamm
Berlin Marriott Hotel
nr. 24 van 634 in Berlijn
2.035 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Swissotel Berlin geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Swissotel Berlin

Adres: Augsburger Str. 44 | Am Kurfürstendamm, 10789 Berlijn, Duitsland
Telefoonnummer:
Locatie: Duitsland > Berlijn > Charlottenburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 eco-hotel in Berlijn
Nr. 15 zakenhotel in Berlijn
Nr. 18 familiehotel in Berlijn
Nr. 33 luxe hotel in Berlijn
Nr. 34 romantisch hotel in Berlijn
Prijsklasse: € 84 - € 201 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Swissotel Berlin 5*
Aantal kamers: 316
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Swissotel Berlin met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Swissotel Berlin Hotel Berlin
Swissotel Hotel Berlin
Berlin Swissotel Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?