6 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel naast de metro en de Kurfurstendam. Goed ontbijt, prima kamers en zeer vriendelijk personeel. Al kwamen ze bij ons zo nu en dan wel binnen om schoon te maken of te checken redelijk vroeg op de ochtend toen we nog op de kamer waren. Vonden we wel een beetje gek voor een 5 sterren hotel.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
SwissotelBerlin, Director of Sales van Swissotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Dear rolfh876,
thank you so much for your review. We highly appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.
Best wishes,
Yours Swissôtel Berlin Team

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern hoogstaand 5* hotel op een geweldige lokatie. De kamer en het ontbijt waren perfect.

Twee kleine opmerkingen:

1. De bedden zijn hard. Ik houd daarvan maar voor wie van de doorgaans superzachte hotelbedden houdt kan dit een tegenvaller zijn.

2. De temperatuur van kranen (douche, bad, wastafel is niet stabiel. Dat wordt regelmatig ineens kouder of warmer. Geen ramp, maar van een luxe hotel in deze prijsklasse mag je beter verwachten.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel op een mooie locatie aan de Kurfürstendamm dichtbij de Gedächtniskirche. Geweldig ontbijt met heel veel keuze. Als je het geluk hebt en een tafeltje bij het raam kunt bemachtigen, heb je een prachtig uitzicht op de Kurfürstendamm.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
7 april 2016 beoordeeld

Modern hotel, vriendelijk personeel, rustig, goede comfortabele kamers en badkamers.
ontbijt is zeer uitgebreid. prachtige locatie met mooie view over de Kurfurstendam.
openbaar vervoer is dichtbij. zeker aan te raden

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Swissotel Hotels & Resorts