“Prima stek voor city trip”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Citadines Kurfuerstendamm Berlin
Beoordeeld als nr. 157 van 635 hotels in Berlijn
1 mei 2017 beoordeeld

Geboekt met Booking,com. Je hebt er een kamer met kichinette. De kamer is kraaknetjes, goed bed met donsdeken, TV en stereo, kleerkast en kluisje.
De badkamer heeft een bad (douche). De handdoeken dien je zelf bij de receptie om te wisselen (indien gewenst). Er is 1 zeepje en een gel dispencer. Geen verdere toiletartikelen, wel een goede haardroger. Perfecte wifi op de kamer.
De Kichinette bevat alles om een ontbijt of een spaghetti klaar te maken. Je kan er geen volledige maaltijd bereiden. Microwave, broodrooster en waterkoker zijn aanwezig, zelfs een afwasmachine ?
Binnenkomen in het hotel doe je ook met je kamerkaart. Niet iedereen kan er dus zo maar in.
Ook belangrijk: het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Kamers aan de achterkant hebben geen straatlawaai
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
ABaudisch, Manager van Citadines Kurfuerstendamm Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear RudiGeryl,
We are happy to see that you enjoyed your stay at our Apart’Hotel and
we also would like to thank you for your positive feedback on Tripadvisor.
We look forward to welcoming you again at any one of our serviced residences.
A. Baudisch | Residence Manager

Schrijf een beoordeling

20 oktober 2016 beoordeeld

Ontvangst is eigentijds...uw host is verzonken gekluisterd aan zijn beeldscherm..
De incheck is luid en duidelijk..
Je klimt met je bagage in de lift naar je uitgedachte hotel/appartement van hoge klasse..
What you see is what you get...
WiFi available..ontbijt ik you want..relax its your vacation..trip...

Kamertip: kamer 706 een aanrader..een belevenis qua uitzicht...maximum 4 personen...
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
Julia10707, Manager van Citadines Kurfuerstendamm Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2016

Dear Guest,

thank your very much for yiur time setting this guest feedback. Good to hear that you feel well.

Many regards

Julia & Team

9 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel is gemakkelijk bereikbaar via openbaar vervoer (bus op de hoek, U-Bahn en S-Bahn op ong. 5-10 minuten lopen). Wij zijn fan van Citadines, eerder in Londen geweest en ook hier niet teleurgesteld. Gemakkelijk om ee gewone koelkast (met klein vriezertje) te hebben. Reken er wel op dat je maar 2 plaatjes hebt en wat basic kookspullen. Genoeg om een gemakkelijke maaltijd te maken.

Wij hebben totaal geen geluiden gehoord van andere aanwezigen op 1 maal een deur na. De bedden zijn wat hard en de kussens niet al te dik. Voor ons betekende dit een pijnlijke rug en nek maar ieder heeft andere slaapvoorkeuren.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Anke B, Front Office Manager van Citadines Kurfuerstendamm Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016

Dear Yenice,

Thank you so much for your feedback and the chance for us to take a note of the bed concern.

We have planned a exchange of mattresses in 2016 which I do hope will serve all needs.

Hope to see you soon,

Anke & Team Berlin

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, vriendelijke en goede ontvangst bij de receptie. Ruime en zeer schone kamers. Prima plek bij Kurfurstendam. De belangrijkste busverbinding op een steenworp afstand. Hierdoor goed te gebruiken als je enkele dagen in Berlijn bent.
Prima mogelijkheid om de koffer in bewaring te geven goed afgeschermd en er werd een bewijs van uitgifte gemaakt om er zeker van te zijn dat de koffer nog aanwezig is als je terug komt. De service maak je niet vaak mee.
Kortom prima hotel prijs kwaliteit is perfect.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner

Dear Gever1969,

thank you very much for your kind feedback.

We hope to see you soon in Berlin.

Have great time.

Anke & Team Berlin

28 maart 2016 beoordeeld

Ik heb voor een week in dit hotel gelogeerd en de kamer was proper, zonder veel tierlantijntjes. Het hotel beschikt over een klein keukentje, maar niet geschikt om uitgebreid te koken. Het hotel heeft een goede ligging en S-Bahn en bussen zijn op minder dan 3 minuten wandelen. Ik zou hier zeker terugkomen. Over het eten zelf weet ik niets, aangezien dit niet bijgeboekt was. Wel heel lekkere restaurantjes in de buurt.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Enkel jammer dat de straat voor een stuk onderbroken is en er werkzaamheden zijn waardoor je om 06u30 uit je bed gedrild wordt. Enkel als je langs de straatkant slaapt.

Kamertip: Kies best een kamer langs de achterkant van het gebouw, anders slaap je langs de straatkant
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
Anke B, Manager van Citadines Kurfuerstendamm Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2016

Dear Jolien,

Thank you for your feedback.

Have a great time

Team Berlin

30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een fijn en rustig hotel. Ligt in een prima wijk en is makkelijk te bereiken met de metro en of bus. Een kamer met kitchenette is wel een mooie extra. Hierdoor hoef je niet in de relatief druk bezochte en prijzige ontbijt deel te nemen. Alles is binnen 100 meter om je heen om wel bepakt aan de stadstrip te beginnen. Bakker, groenteboer en pinautomaat. Dit hotel is zeker een aanrader voor een paar dagen Berlijn!

Verbleef: December, 2015
5 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk modern maar klein hotel. In de ochtend niet genoeg zitplaatsen voor het ontbijt.
Schoonmaak van de kamer slechts 1x per week!?! Schone handdoeken te verkrijgen bij de receptie.
Er is geen verschil tussen een standaard en een luxe kamer...

De ligging van het hotel is prima als je wil gaan winkelen aan de Kurfurstendam, ga je voor de bezienswaardigheden dan raad ik een hotel in Mitte aan.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Anke B, Manager van Citadines Kurfuerstendamm Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2015

Hi Wesley,

Sorry to read that you have not been happy with your recent stay.

Just to let you know we are an ApartHotel, therefore there are differences considering a Hotel.
The location is central in City West, if your focus is more in East than I agree its not yours. It would be wrong to say its not central as everything can be reached within 20 min which is the same in London.

We do have a clear difference between Standard rooms and Deluxe rooms, you just need to see both categories to experience it.

I am happy that most of our guests are happy with that what they exoerience as they may have been aware what and where they book.

Have a great day
David & Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Charlottenburg
Abba Berlin Hotel
nr. 88 van 635 in Berlijn
899 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Citadines Kurfuerstendamm Berlin geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Citadines Kurfuerstendamm Berlin

Adres: Olivaer Platz 1, 10707 Berlijn, Duitsland
Locatie: Duitsland > Berlijn
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 95 zakenhotel in Berlijn
Nr. 103 romantisch hotel in Berlijn
Prijsklasse: € 63 - € 165 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Citadines Kurfuerstendamm Berlin 3.5*
Aantal kamers: 118
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Citadines Kurfuerstendamm Berlin met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Citadines Kurfuerstendamm Berlin Hotel Berlin
Citadines Apart Hotel Berlin
Citadines Apart Berlin

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?