Citadines Kurfuerstendamm Berlin
  • Zwembad
  • Restaurant
Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
  • Roomservice
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
20 oktober 2016 beoordeeld

Ontvangst is eigentijds...uw host is verzonken gekluisterd aan zijn beeldscherm..
De incheck is luid en duidelijk..
Je klimt met je bagage in de lift naar je uitgedachte hotel/appartement van hoge klasse..
What you see is what you get...
WiFi available..ontbijt ik you want..relax its your vacation..trip...

Kamertip: kamer 706 een aanrader..een belevenis qua uitzicht...maximum 4 personen...
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Julia10707, Manager van Citadines Kurfuerstendamm Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2016

Dear Guest,

thank your very much for yiur time setting this guest feedback. Good to hear that you feel well.

Many regards

Julia & Team

9 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel is gemakkelijk bereikbaar via openbaar vervoer (bus op de hoek, U-Bahn en S-Bahn op ong. 5-10 minuten lopen). Wij zijn fan van Citadines, eerder in Londen geweest en ook hier niet teleurgesteld. Gemakkelijk om ee gewone koelkast (met klein vriezertje) te hebben. Reken er wel op dat je maar 2 plaatjes hebt en wat basic kookspullen. Genoeg om een gemakkelijke maaltijd te maken.

Wij hebben totaal geen geluiden gehoord van andere aanwezigen op 1 maal een deur na. De bedden zijn wat hard en de kussens niet al te dik. Voor ons betekende dit een pijnlijke rug en nek maar ieder heeft andere slaapvoorkeuren.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Anke B, Front Office Manager van Citadines Kurfuerstendamm Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016

Dear Yenice,

Thank you so much for your feedback and the chance for us to take a note of the bed concern.

We have planned a exchange of mattresses in 2016 which I do hope will serve all needs.

Hope to see you soon,

Anke & Team Berlin

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, vriendelijke en goede ontvangst bij de receptie. Ruime en zeer schone kamers. Prima plek bij Kurfurstendam. De belangrijkste busverbinding op een steenworp afstand. Hierdoor goed te gebruiken als je enkele dagen in Berlijn bent.
Prima mogelijkheid om de koffer in bewaring te geven goed afgeschermd en er werd een bewijs van uitgifte gemaakt om er zeker van te zijn dat de koffer nog aanwezig is als je terug komt. De service maak je niet vaak mee.
Kortom prima hotel prijs kwaliteit is perfect.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Dear Gever1969,

thank you very much for your kind feedback.

We hope to see you soon in Berlin.

Have great time.

Anke & Team Berlin

28 maart 2016 beoordeeld

Ik heb voor een week in dit hotel gelogeerd en de kamer was proper, zonder veel tierlantijntjes. Het hotel beschikt over een klein keukentje, maar niet geschikt om uitgebreid te koken. Het hotel heeft een goede ligging en S-Bahn en bussen zijn op minder dan 3 minuten wandelen. Ik zou hier zeker terugkomen. Over het eten zelf weet ik niets, aangezien dit niet bijgeboekt was. Wel heel lekkere restaurantjes in de buurt.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Enkel jammer dat de straat voor een stuk onderbroken is en er werkzaamheden zijn waardoor je om 06u30 uit je bed gedrild wordt. Enkel als je langs de straatkant slaapt.

Kamertip: Kies best een kamer langs de achterkant van het gebouw, anders slaap je langs de straatkant
  • Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
Anke B, Manager van Citadines Kurfuerstendamm Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2016

Dear Jolien,

Thank you for your feedback.

Have a great time

Team Berlin

30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een fijn en rustig hotel. Ligt in een prima wijk en is makkelijk te bereiken met de metro en of bus. Een kamer met kitchenette is wel een mooie extra. Hierdoor hoef je niet in de relatief druk bezochte en prijzige ontbijt deel te nemen. Alles is binnen 100 meter om je heen om wel bepakt aan de stadstrip te beginnen. Bakker, groenteboer en pinautomaat. Dit hotel is zeker een aanrader voor een paar dagen Berlijn!

Verbleef: december 2015