“Onverwachte meevaller”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 16,78*
Vanaf
Mauermuseum Checkpoint Charlie Entrance Ticket ...
Geclassificeerd als nr. 360 van 1.022 dingen om te doen in Berlijn
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Wij waren reeds een kijkje gaan nemen in de shop en omdat het museum zich in hetzelfde gebouw bevindt, stelden we er ons niet veel van voor. We waren echter zeer aangenaam verrast door de indrukwekkende collectie originele stukken, voorwerpen en documenten, zowel uit de tijd van "de muur" als nu, zowel uit Berlijn als elders. Wel een beetje onoverzichtelijk

25 februari 2018 beoordeeld

Als je er niet heen hoeft; niet gaan! Het museum hangt stampvol met krantenartikelen, posters en andere plakkaten met tekst.Je moet heel heel heeeel veel lezen en in echte chronologische volgorde hangt het ook niet dus een samenhangend verhaal haal je er niet uit.
Het museum bestaat uit allemaal ruimtes die niet logisch op elkaar aansluiten aan het eind loop je dan het museumwinkeltje in.. om erachter te komen dat je niet meer terug het museum in kan en dus buitenom terug moet naar de ingang van het museum!
Niet zo erg zou je denken, maar wel als je weet dat je bij aankomst je jassen en tassen in een kluisje moet achterlaten en je dus in -2 over straat moet zonder jas, sjaal etc.

Je mag geen foto's maken in het museum tenzij je hier extra geld voor betaald.

13 december 2017 beoordeeld

Er stond en hing te veel in de ruimtes, waardoor ik te veel prikkels kreeg. Jammer want er waren echt bijzondere items in het museum. Helaas kon ik door alle prikkels moeilijk concentreren en de informatie op te nemen.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een afschuwelijk museum. Chaos. Overal plakkaten aan de muur met lappen tekst. Totaal geen logica in de opbouw van het museum. Niet qua route, maar ook niet qua informatie. Het gaat van de hak op de tak en eigenlijk is het enige wat je er kunt doen lezen. Wij zijn er een half uurtje geweest (omdat we er toch een smak geld voor hadden betaald) en zijn toen het museum uitgerend. Geen aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
12 september 2017 beoordeeld

Erg commercieel, heeft weinig meer met het origineel te maken. Al met al wel een plek die je in Berlijn even gezien moet hebben.

Reizigers die Mauermuseum - Checkpoint Charlie bekeken, bekeken ook

In Mauermuseum - Checkpoint Charlie geweest? Deel je ervaringen!