Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Een heel leuk trendy design hotel wat prima faciliteiten heeft. De lobby en lounge en restaurant zijn van een fantastische design klasse waar je je heel prettig in voelt. Dakterras super chil en cool. Aanrader! En prijs heel redelijk!

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde alleen
Karolin_Brueckner, Manager van Hotel Zoo Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Dear Leon P,
Thank you for the charming review! Please return soon!

Beoordeeld op 6 september 2016

Uitstekend front office personeel, zeer beleefd! Zeer vriendelijke en beleefde portiers om je te ontlasten met jouw bagage en jouw auto weg rijden. Alles wordt voor je gedaan. Zelfs een hond tillen omdat hij bang is om naar de lift te lopen is geen enkel probleem. Uitstekende kamer en uitstekende bedden en accessoires in de kamer. Uitstekend beddengoed en idem schoonmaak. Service staat hier hoog in het vaandel! Super hotel in een woord en met een welgemeende hartelijkheid en interesse in de gasten wat je vaak niet meer tegenkomt.

Er is nog wel een verbeterpunt wat ik bij het uitchecken aangaf: de keuken.

Het ontbijt: 20 minuten op koffie wachten kan simpelweg niet. Voor zo'n hotel is de keuze en het ontbijtbuffet benedenmaats te noemen en het buffet te ver weg. De ene dag staat er water met vruchten op jouw ontbijttafel en de andere dag niet. Toen ik er om vroeg werd er een andere, gewone fles water gebracht die terug mocht.
De pancakes die je extra kunt bestellen waren uit een voorgebakken pakket, zo leek en smaakte het. Dat wil zeggen: smakeloos, te dik en niet gaar. Het waren geen pancakes maar blini's. De eieren smaakten eveneens niet.

Toen we 's avonds om ongeveer 22.30 uur room-service wilden bestellen en vanwege een ernstige paprika allergie meldden dat er zeker een gerecht zonder paprika of pepertjes gemaakt moest worden kwam er geen enkele suggestie vanuit de keuken, erger nog: er was geen enkel gerecht mogelijk, zelfs geen tosti.

Wij komen zeker terug, de keuken zal dan zeker verbeterd zijn!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 mei 2016 via mobiele applicatie

Heel leuk trendy hotel met mooie kamers, hulpvaardige staf. Echt top! Heel centraal gelegen op de Kurfurstendam. Leuk om fietsen te huren bij het hotel zelf en de stad door te fietsen. Heel goed te doen. Een super trendy bar voor een cocktail Sabines. Niet in het restaurant gegeten want er zijn hele goede kleine restaurants op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 10 april 2016 via mobiele applicatie

Supergaaf hotel, erg smaakvol ingericht en vriendelijk personeel. Locatie is fantastisch en ontbijt echt top. Enige minpunt is dat je na 19u niet meer van de bar gebruik kan maken omdat ze dat 's avonds ge-outsourced hebben, voor hotelgasten wordt ook geen uitzondering gemaakt. Voor dat drankje moesten we dus alsnog jas aantrekken en ergens anders onze heil zoeken. Misschien handig als dat bij het inchecken wordt vermeld, zodat je daar als gast rekening mee kan houden. Maar blijf het raar vinden.

Datum van verblijf: april 2016
Karolin_Brueckner, Manager van Hotel Zoo Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2016

Thank you so much for your rating and the nice feedback. We look forward to welcoming you again!

The GRACE bar is indeed outsourced and operated externally Tuesdays through Saturdays from 7 pm and is very often booked for private events. The employees have a very strict policy to follow, concerning the entrance. They are instructed to implement this policy consistently and without exception. Therefore, even for hotel guests an exception cannot be made at the moment. We are currently working on a solution for our hotel guests already and hope to bring it out in May this year. We would like you to experience our new offer during your next stay.

Beoordeeld op 30 december 2015

Relatief nieuw hotel, zeer goed verzorgt en smaakvol ingericht, zeer hartelijke ontvangst, behulpzaam personeel, kamer prima en ruim, ontbijt is zeer compleet, wellicht minder aantrekkelijk hotel voor kinderen

Datum van verblijf: december 2015