Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

• Restaurant
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Mercure Hotel MOA Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

23 september 2017 beoordeeld

Goede lokatie, dicht bij u-bahn, vriendelijk personeel, kamers ruim genoeg, schoon. Tuin aanwezig. Fitness ruimte. Fijne bar met uitstekende bardame. Iedere dag schone handdoeken. Prettig ontbijtbuffet.

Kamertip: wij sliepen aan de voorkant, er was 's nachts niet veel verkeer. 's morgens hoorde je wel wat maar niet storend.
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Carsten R, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Beste Louloudaki M,

leuk dat je het leuk vond met ons en u heeft uw ervaringen gedeeld.

Ik wil graag uw feedback geven aan mijn team.

Liefde groeten

25 april 2017 beoordeeld

Een proper, modern hotel. Zeel vriendelijke ontvangst. Waren iets te vroeg, graag bagage in ontvangst genomen en op slot. Check-in later. Goede uitval basis voor Kurfurstendam en restaurant en metro en....

Kamertip: Voor bezoek stad perfect.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Carsten R, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2017

Geachte gast

dank u voor uw verblijf en je rating.

Ik ben blij dat wij uw verwachtingen hebben voldaan.

groeten

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met een uitstekende locatie, dicht bij winkels,restaurants en metrohalte. De kunst geeft nog een extra touch aan het hotel. Zeer vriendelijk personeel ook! Ontbijt vonden we te duur en in de omliggende straten heb je genoeg ontbijtopties.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Carsten R, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Gentile Cliente

Grazie per il vostro soggiorno e la tua opinione.

Siamo lieti che hai avuto un bel soggiorno.

Saluti da Berlino.

hotel manager

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In juni een zakelijke trip naar Berlijn gemaakt. Het is een mooi modern en schoon hotel. De kamer was ruim en strak ingericht. Personeel aan de receptie en gedurende het ontbijt was erg vriendelijk. Het ontbijt gaf volop keuze en was ook erg lekker. Hotel ligt centraal en is zeker een aanrader!

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Carsten R, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Liefde Claudiacc84,

Hartelijk dank voor je mening en uw opmerkingen over uw verblijf bij ons.

Geweldig dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons. Ik ben er zeker van dat je recensie erg blij mijn team zal zijn.

vriendelijke groeten

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak bij de Kidamm, openbaar vervoer op loopafstand. Vriendelijk personeel, ruime mooie kamers. Ontbijtbuffet voor elk wat wils. Jammer dat de keuken dinsdagavond, toen wij in het hotel wilden eten, niet open was. Hierover stond niets in het hotel aangegeven. Dit was het enige minpunt. In de buurt verder genoeg keus. Voor de rest zeer goed prettig hotel.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Carsten R, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Geachte gast

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt me zeer dat we elke dag van ons restaurant niet kon openen. Door middel van een kortstondige ziekte hadden we de keuken die dag dicht.

Nogmaals hartelijk dank en liefde uit Berlijn