“prima hotel”
Beoordeling van art'otel berlin kudamm

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
art'otel berlin kudamm
Beoordeeld als nr. 197 van 633 hotels in Berlijn
Eco-leadersNiveau Goud
23 september 2017 beoordeeld

Goede lokatie, dicht bij u-bahn, vriendelijk personeel, kamers ruim genoeg, schoon. Tuin aanwezig. Fitness ruimte. Fijne bar met uitstekende bardame. Iedere dag schone handdoeken. Prettig ontbijtbuffet.

Kamertip: wij sliepen aan de voorkant, er was 's nachts niet veel verkeer. 's morgens hoorde je wel wa ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
Carsten R, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Beste Louloudaki M,

leuk dat je het leuk vond met ons en u heeft uw ervaringen gedeeld.

Ik wil graag uw feedback geven aan mijn team.

Liefde groeten

Schrijf een beoordeling

25 april 2017 beoordeeld

Een proper, modern hotel. Zeel vriendelijke ontvangst. Waren iets te vroeg, graag bagage in ontvangst genomen en op slot. Check-in later. Goede uitval basis voor Kurfurstendam en restaurant en metro en....

Kamertip: Voor bezoek stad perfect.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Carsten R, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2017

Geachte gast

dank u voor uw verblijf en je rating.

Ik ben blij dat wij uw verwachtingen hebben voldaan.

groeten

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met een uitstekende locatie, dicht bij winkels,restaurants en metrohalte. De kunst geeft nog een extra touch aan het hotel. Zeer vriendelijk personeel ook! Ontbijt vonden we te duur en in de omliggende straten heb je genoeg ontbijtopties.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Carsten R, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Gentile Cliente

Grazie per il vostro soggiorno e la tua opinione.

Siamo lieti che hai avuto un bel soggiorno.

Saluti da Berlino.

hotel manager

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In juni een zakelijke trip naar Berlijn gemaakt. Het is een mooi modern en schoon hotel. De kamer was ruim en strak ingericht. Personeel aan de receptie en gedurende het ontbijt was erg vriendelijk. Het ontbijt gaf volop keuze en was ook erg lekker. Hotel ligt centraal en is zeker een aanrader!

Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
Carsten R, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Liefde Claudiacc84,

Hartelijk dank voor je mening en uw opmerkingen over uw verblijf bij ons.

Geweldig dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons. Ik ben er zeker van dat je recensie erg blij mijn team zal zijn.

vriendelijke groeten

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak bij de Kidamm, openbaar vervoer op loopafstand. Vriendelijk personeel, ruime mooie kamers. Ontbijtbuffet voor elk wat wils. Jammer dat de keuken dinsdagavond, toen wij in het hotel wilden eten, niet open was. Hierover stond niets in het hotel aangegeven. Dit was het enige minpunt. In de buurt verder genoeg keus. Voor de rest zeer goed prettig hotel.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Carsten R, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Geachte gast

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt me zeer dat we elke dag van ons restaurant niet kon openen. Door middel van een kortstondige ziekte hadden we de keuken die dag dicht.

Nogmaals hartelijk dank en liefde uit Berlijn

29 december 2015 beoordeeld

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
pppb, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2016

21 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een zeer schappelijke prijs (€ 75,-) per nacht inclusief een prima ontbijt
Leuk design ingericht en zeer klantgerichte bediening
Prima bedden ook.
Klein puntje van aandacht is de bezetting van de bar als je daar wat aan het drinken bent wat de ober steeds weg als je wat wilde bestellen

Verbleef: December, 2015, reisde voor zaken

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf.

Ik ben blij dat u het verblijf genoten.
Gelieve te excuseren dat de service aan de bar tijdens uw verblijf niet optimaal is geweest.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten uit Berlijn.

crudolph@artotels.com

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Mitte
NH Berlin Kurfürstendamm
nr. 100 van 633 in Berlijn
1.131 beoordelingen
Prijzen weergeven

In art'otel berlin kudamm geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over art'otel berlin kudamm

Adres: Lietzenburger Str. 85, 10719 Berlijn, Duitsland
Telefoonnummer:
Locatie: Duitsland > Berlijn
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 19 eco-hotel in Berlijn
Nr. 127 luxe hotel in Berlijn
Prijsklasse: € 59 - € 122 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — art'otel berlin kudamm 4*
Aantal kamers: 152
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, Expedia, Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., Agoda en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij art'otel berlin kudamm met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Art`Otel Berlin City Center West Hotel Berlin
Park Plaza Berlin
Berlin Park Plaza

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?