“Zeer mooi en schoon hotel”
Beoordeling van art'otel berlin kudamm

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
art'otel berlin kudamm
Beoordeeld als nr. 203 van 634 hotels in Berlijn
Eco-leadersNiveau Goud
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In juni een zakelijke trip naar Berlijn gemaakt. Het is een mooi modern en schoon hotel. De kamer was ruim en strak ingericht. Personeel aan de receptie en gedurende het ontbijt was erg vriendelijk. Het ontbijt gaf volop keuze en was ook erg lekker. Hotel ligt centraal en is zeker een aanrader!

Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
Carsten R, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Liefde Claudiacc84,

Hartelijk dank voor je mening en uw opmerkingen over uw verblijf bij ons.

Geweldig dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons. Ik ben er zeker van dat je recensie erg blij mijn team zal zijn.

vriendelijke groeten

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak bij de Kidamm, openbaar vervoer op loopafstand. Vriendelijk personeel, ruime mooie kamers. Ontbijtbuffet voor elk wat wils. Jammer dat de keuken dinsdagavond, toen wij in het hotel wilden eten, niet open was. Hierover stond niets in het hotel aangegeven. Dit was het enige minpunt. In de buurt verder genoeg keus. Voor de rest zeer goed prettig hotel.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Carsten R, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Geachte gast

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt me zeer dat we elke dag van ons restaurant niet kon openen. Door middel van een kortstondige ziekte hadden we de keuken die dag dicht.

Nogmaals hartelijk dank en liefde uit Berlijn

29 december 2015 beoordeeld

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
pppb, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2016

21 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een zeer schappelijke prijs (€ 75,-) per nacht inclusief een prima ontbijt
Leuk design ingericht en zeer klantgerichte bediening
Prima bedden ook.
Klein puntje van aandacht is de bezetting van de bar als je daar wat aan het drinken bent wat de ober steeds weg als je wat wilde bestellen

Verbleef: December, 2015, reisde voor zaken

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf.

Ik ben blij dat u het verblijf genoten.
Gelieve te excuseren dat de service aan de bar tijdens uw verblijf niet optimaal is geweest.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten uit Berlijn.

crudolph@artotels.com

19 december 2015 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen op loopafstand van U-Bahn station Uhlandstraße. De receptieruimte is klein maar efficiënt en de kamers hebben een redelijk standaard inrichting. Wel zijn door het hele hotel (replica's/afbeeldingen van) kunstwerken aangebracht, dat brengt een aparte sfeer maar geeft geen WOW-factor. Het ontbijt is prima en uitgebreid genoeg.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
khagenbucher, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2015

Dear allan24,

we appreciate you taking the time to give us some valuable feedback.

On behalf of our entire staff here at the Park Plaza Berlin Kudamm we would like to thank you for your visit and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

Sincerely,

Katja Hagenbucher

23 november 2015 beoordeeld

Niets op aan te merken. Schoon, rustig, goede bedden. Misschien was een uitgeprinte handleiding bij de afstandsbediening voor tv, roomservice en minibar wel handig. IN elk geval voor mensen die niet zo bedreven zijn met de moderne technieken op een afstandsbediening.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
pppb, Manager van art'otel berlin kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2015

Dear Guest,

We are very delighted to hear that you had a great experience at the art'otel berlin kudamm.

Please allow me to take this opportunity to thank you for staying with us and for taking the time to write this fantastic review about your stay at our hotel.

On behalf of our entire staff here at the art’otel berlin kudamm we look forward to welcoming you back.

Sincerely,

15 november 2015 beoordeeld

Verzorgd hotel voor een heel goede prijs, geboekt via internet. Vriendelijk onthaal, verzorgde kamer die groter was dan de afbeelding deed vermoeden en ruime badkamer met regendouche. Natuurlijk geen familiehotel, maar een keten-hotel die net iets anders is door de pop-art touch. We zijn er toegekomen met de bus maar ligt ook op wandelafstand van de u-bahn (metro). Rustig.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner

Dear Filibertus,

Thank you for taking the time to write about your experience at the hotel. I am delighted that you have enjoyed your recent stay with us.

Rest assured I will share your positive comments with the rest of the team, I am sure they will be thrilled to hear the feedback.

I am looking forward to welcoming you back in the near future.

Best wishes,

Hotel Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Park Plaza Berlin Kudamm
NH Berlin Kurfürstendamm
nr. 105 van 634 in Berlijn
1.156 beoordelingen
Prijzen weergeven

In art'otel berlin kudamm geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over art'otel berlin kudamm

Adres: Lietzenburger Str. 85, 10719 Berlijn, Duitsland
Telefoonnummer:
Locatie: Duitsland > Berlijn
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 19 eco-hotel in Berlijn
Nr. 130 luxe hotel in Berlijn
Prijsklasse: € 50 - € 127 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — art'otel berlin kudamm 4*
Aantal kamers: 152
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, Expedia, Booking.com, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij art'otel berlin kudamm met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Art`Otel Berlin City Center West Hotel Berlin
Park Plaza Berlin
Berlin Park Plaza

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?