• Restaurant
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
i31 Hotel(Berlijn)
Zie aanbieding
Mercure Hotel MOA Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak bij de Kidamm, openbaar vervoer op loopafstand. Vriendelijk personeel, ruime mooie kamers. Ontbijtbuffet voor elk wat wils. Jammer dat de keuken dinsdagavond, toen wij in het hotel wilden eten, niet open was. Hierover stond niets in het hotel aangegeven. Dit was het enige minpunt. In de buurt verder genoeg keus. Voor de rest zeer goed prettig hotel.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Carsten R, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Geachte gast

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt me zeer dat we elke dag van ons restaurant niet kon openen. Door middel van een kortstondige ziekte hadden we de keuken die dag dicht.

Nogmaals hartelijk dank en liefde uit Berlijn

29 december 2015 beoordeeld

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
pppb, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2016

21 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een zeer schappelijke prijs (€ 75,-) per nacht inclusief een prima ontbijt
Leuk design ingericht en zeer klantgerichte bediening
Prima bedden ook.
Klein puntje van aandacht is de bezetting van de bar als je daar wat aan het drinken bent wat de ober steeds weg als je wat wilde bestellen

Verbleef: december 2015, reisde voor zaken

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf.

Ik ben blij dat u het verblijf genoten.
Gelieve te excuseren dat de service aan de bar tijdens uw verblijf niet optimaal is geweest.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten uit Berlijn.

crudolph@artotels.com

19 december 2015 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen op loopafstand van U-Bahn station Uhlandstraße. De receptieruimte is klein maar efficiënt en de kamers hebben een redelijk standaard inrichting. Wel zijn door het hele hotel (replica's/afbeeldingen van) kunstwerken aangebracht, dat brengt een aparte sfeer maar geeft geen WOW-factor. Het ontbijt is prima en uitgebreid genoeg.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
khagenbucher, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2015

Dear allan24,

we appreciate you taking the time to give us some valuable feedback.

On behalf of our entire staff here at the Park Plaza Berlin Kudamm we would like to thank you for your visit and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

Sincerely,

Katja Hagenbucher

23 november 2015 beoordeeld

Niets op aan te merken. Schoon, rustig, goede bedden. Misschien was een uitgeprinte handleiding bij de afstandsbediening voor tv, roomservice en minibar wel handig. IN elk geval voor mensen die niet zo bedreven zijn met de moderne technieken op een afstandsbediening.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
pppb, Manager van Art'Otel Berlin Kudamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2015

Dear Guest,

We are very delighted to hear that you had a great experience at the art'otel berlin kudamm.

Please allow me to take this opportunity to thank you for staying with us and for taking the time to write this fantastic review about your stay at our hotel.

On behalf of our entire staff here at the art’otel berlin kudamm we look forward to welcoming you back.

Sincerely,