“Snelle hap, zeker en goede schnitzel met frites”
Beoordeling van Scheers Schnitzel

Scheers Schnitzel
Geclassificeerd als nr. 8 van 119 Snelle hap in Berlijn
Keukens: Duits, Fastfood
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Friedrichshain-Kreuzberg (stadsdeel)
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een snelle hap wilt, niet veeleisend qua zitplaatsen en je houdt van schnitzel? Dan is dit een aanrader. Onder een tientje heb je een schnitzel met frites, een salade en een halve liter bier. alle muren zijn beschreven, maar ja het is tenslotte in Berlijn.

Datum van bezoek: maart 2019

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Met onze 4 kinderen schnitzel met verse friet gegeten. Allemaal van genoten en met een grote cola en een salade erbij waren we voor 6 personen 36 euro kwijt. Goedkoper en vooral veel lekkerder dan een fastfoodketen!

Datum van bezoek: december 2018
21 september 2018 beoordeeld

Het 'restaurant' is klein, maar het is fijn dat je buiten kan zitten. Ik vond de vegetarische schnitzel niet zo lekker, maar de frietjes maakten veel goed.

Datum van bezoek: september 2018
18 september 2018 beoordeeld

Ze willen niet luxer overkomen dan een cafetaria maar de ligging en de wijze waarop het concept werkt is erg leuk. Ze verkopen alleen maar schnitzels met patat of brood. Er is geen enkele luxe, je zit op heet terras midden op straat maar het is er gezellig, de schnitzels zijn heerlijk en de sfeer is ontspannen. Ga er niet heen voor luxe of een gezellig avondje uit maar om lekker te eten. En dan heb ik het nog niet eens over de prijs want die is belachelijk laag. Heb je honger, geen tijd of geen budget, een super aanrader. Ps het is ook ig eens vlak in de buurt van het eindstation van lijn 1 en 3 van de U-Bahn

Datum van bezoek: september 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Prima eettent als je met laag budget Berlijn gaat bezoeken. €5 voor een schnitzel met frietjes en een beetje salade.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Scheers Schnitzel bekeken, bekeken ook

In Scheers Schnitzel geweest? Deel je ervaringen!