“Green & healthy”

Keukens: Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zat goed vol maar toch nog een plekje gevonden. Je kan kiezen om een schotel te eten, of allemaal kleine bordjes, Vietnamese tapas. Het ene nog lekkerder dan het andere.
Toen we vroegen welk dessert de ober ons zou aanraden, dan wist hij nog welke tapas we besteld hadden en stelde ons het bijpassende dessert voor.
Ik ga zeker terug. !

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd , men zet alles in het werk de gast zo goed en snel een heerlijke Vietnamese maaltijd te verzorgen. Vriendelijke bediening en de gerechten zijn verrukkelijk .
Aanrader

28 oktober 2017 beoordeeld

Naar dit tentje is het even zoeken in de drukke Kantstrasse, zeker als op nummer 22 (of 24) een restaurant zit met ongeveer dezelfde naam. Even goed uitkijken dus als je hier naar toe wilt.

Het restaurant is niet al te groot, dus het kan op drukke momenten even duren voordat je een plek krijgt als je niet gereserveerd hebt. Wij hadden vrij snel een tafel en konden moeilijk kiezen uit de vele verschillende en allemaal heerlijk ogende gerechten. De prijs van alle gerechten is prima, drankjes zijn wat duurder dan in Nederland. De bediening is vlot en attent; de maaltijden zijn precies wat er aangegeven wordt met een heerlijk Aziatische smaak. En op wens is alles in een vegetarische verkrijgbaar!!!

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening. Wij hadden iets lekker pikant tom curry en mijn man had iets lekker fris en zuur. En helemaal niet duur

24 juli 2017 beoordeeld

Het restaurant zit wat verstopt maar is zeker de moeite waard. Het eten is super lekker en wordt snel geserveerd. Je kan er wel alleen met cash betalen!

Reizigers die Saigon - Green bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Saigon - Green geweest? Deel je ervaringen!