“Heerlijke Aziatische gerechten”

Keukens: Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
28 oktober 2017 beoordeeld

Naar dit tentje is het even zoeken in de drukke Kantstrasse, zeker als op nummer 22 (of 24) een restaurant zit met ongeveer dezelfde naam. Even goed uitkijken dus als je hier naar toe wilt.

Het restaurant is niet al te groot, dus het kan op drukke momenten even duren voordat je een plek krijgt als je niet gereserveerd hebt. Wij hadden vrij snel een tafel en konden moeilijk kiezen uit de vele verschillende en allemaal heerlijk ogende gerechten. De prijs van alle gerechten is prima, drankjes zijn wat duurder dan in Nederland. De bediening is vlot en attent; de maaltijden zijn precies wat er aangegeven wordt met een heerlijk Aziatische smaak. En op wens is alles in een vegetarische verkrijgbaar!!!

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening. Wij hadden iets lekker pikant tom curry en mijn man had iets lekker fris en zuur. En helemaal niet duur

24 juli 2017 beoordeeld

Het restaurant zit wat verstopt maar is zeker de moeite waard. Het eten is super lekker en wordt snel geserveerd. Je kan er wel alleen met cash betalen!

3 mei 2017 beoordeeld

Beste wat we gegeten hebben tijdens ons verblijf in Berlijn . Gezellig interieur . Maar het belangrijkste was zeker het eten . Alles zeer smaakvol en verschillend. ruime keuze en zeer goede porties ! Spotgoedkoop !

1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor weinig geld heel lekker gegeten. De pho bo was uitstekend en de portie meer dan royaal! Ondanks de drukte hield het personeel het hoofd koel. Het kan even wachten zijn op een tafeltje maar dat is het zeker waard.

Reizigers die Saigon - Green bekeken, bekeken ook

In Saigon - Green geweest? Deel je ervaringen!

;