4 september 2016 beoordeeld

Mooi zaken hotel in Spandau, dichtbij sfeervolle terrasjes en tegenover station om naar centrum Berlijn te reizen. Mooie kamer met douche of bad, uitzicht aan de achterzijde over Spandau/ Berlijn
Ontbijt is prijzig en niet nodig, om de hoek zitten bakkertjes of supermarkt om voor een kwart van het bedrag te ontbijten.

Kamertip: Kies kamer aan de achterzijde, voorzijde grenst aan spoorrails
  • Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, heel netjes
Gratis WiFi
Goed ontbijt.
De touringcar kun je parkeren op het aangrenzende terrein van MAN. Hier is ook de mogelijkheid om de wc te legen en water te tanken.
Bij het hotel zijn verschillende restaurants op loopafstand.
Vriendelijk personeel en mooi uitzicht over Spandau.

Verbleef: december 2015, reisde voor zaken
21 februari 2016 beoordeeld

We werden zeer koel en zakelijk ontvangen bij het inchecken.
Wel mooi hotel met prachtig uitzicht van uit het restaurant .
De kamers waren mooi en ruim genoeg met zeer goede wiffi
Zeer goed gelegen om berlijn te bezoeken vlak bij station op een half uurtje in het centrum.
Zeker ook restaurant cappuccino in spandau bezoeken op vijftien minuten stappen of met de trein tot spadau recht over station 50 meter.

Verbleef: februari 2016, reisde met familie
10 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
19 juni 2013 beoordeeld

Ik heb in dit hotel geslapen en ben er niet over te spreken. De kamers waren enorm vies en tijdens de housekeeping ronde liep ik langs en zag ik smoezelig werk materiaal. Verder was het ontbijt erg karig en de locatie vreselijk. Zou er nooit gaan slapen.

• Verbleef: november 2012, reisde voor zaken