30 november 2017 beoordeeld

Heb 2 kamers voor 3 nachten gereserveerd voor een relatief aantrekkelijk tarief van ongeveer €150 per kamer per nacht. Toch viel alles tegen. Wellness gebied was dicht voor renovatie ondanks dat we de straat over konden steken om de fitness van een ander hotel te gebruiken. De vroegere fabuleuze sigarenlounge was al een jaar dicht terwijl dat de reden was om in het Intercontinental te boek (had ik zelf moeten checken, maar goed(. Verwarming in 1 kamer functioneerde slecht en kon niet worden verholpen terwijl het buiten 2 graden Celsius was. Je werd bijna verkouden op je eigen slaapkamer.
Lastige "Tamassimo" koffieapparaat had zeer weinig coffee cups (valse kostenbesparing). Bad/douche combinatie was gevaarlijk. Douchen op de schuine kant van het bad? Instap-uitstap ongemakkelijk. Zitmeubelair was niet comfortabel. We voelden ons het hele weekend eigenlijk genegeerd, 100% afwezigheid van 5-sterren service. Leidende bartender was eigenlijk de enige die ons de indruk gaf dat we welkom waren. Kort feedback-gesprek met manager bij vertrek leverde ook niets aan goodwill op. Volgende keer gewoon naar het Adlon Hotel?

Kamertip: Kamers zijn betrekkelijk klein en zeer standaard. Bespreek je wensen met receptie bij aankomst
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2017

Dear Guest,

thank you for your time to write this detailed review. I am sorry and apologize for this bad experience during your stay at our hotel. Please feel free to cantact me via email: katharina.eycke@ihg.com or via telephone: 030 2602 1277 for further help.

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met uitstekende service, eigen parkeer gelegenheid. Ook in de hotel lobby Henri winkler (Fonzie) en George Foreman ontmoet leuke gozers.
De service in het hotels is uitstekend en het hotel ligt redelijk centraal t.o.v het inkoop centrum KDW.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear Guest,

thank you for your review. I am glad to read your comments regarding our service and location. We hope to welcome you soon again.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man verbleef in dit hotel ivm een zakelijke conferentie en ik maakte van deze gelegenheid gebruik om een paar dagen in Berlijn te gaan shoppen.
Het hotel is fantastisch, kamer was zeer comfortabel en goed schoon. De badkamer beschikt over een heerlijke regen douche in het ligbad. De shampoo, douche gel etc. zijn van goede kwaliteit.
Het was heerlijk om de dag te beginnen met een bezoek aan het prachtige zwembad. Heel fijn dat er een aparte lift is om naar de spa en welness te gaan.
Ontbijt is heel erg uitgebreid. Voor het hotel ligt een bushalte. Winkels en de dierentuin liggen op loopafstand.

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken

Dear Guest,

thank you for this detailed review about your most recent stay at the InterContinental Berlin. We hope to welcome you soon again.

23 augustus 2017 beoordeeld

Na drie jaar weer terug in dit hotel. Ik vermoed dat hier qua management een en ander is gewijzigd ten opzichte van toen, want ik was deze keer zeer blij verrast met de zeer attente en uiterst vriendelijke service. Het terras van de Marlene bar is heerlijk om te zitten. Of je er nu bent voor de lunch, een borrel of koffie na het eten, het is er heerlijk vertoeven. Ik vond de service wel wat traag, zeker de eerste keer toen we ruim een kwartier moesten wachten, voordat iemand ons opmerkte en het was helemaal niet druk. Graag hadden wij bij Hugo's gegeten, maar het restaurant was dicht voor de zomersluiting. Onze kamer, beter ons penthouse, want daar heeft een senior club suite echt wel wat van weg was fantastisch. De inrichting, het aanbod van dranken en de service in de Club lounge is supergoed! Al het personeel was uiterst vriendelijk, waarbij Lena en Nihal extra hun best deden om het ons naar de zin te maken. De Spa en fitness zijn erg goed verzorgd en schoon, maar qua apparatuur is het wel erg beperkt voor zo'n groot hotel. Ik logeer elke maand of soms week wel in een Intercontinental hotel of een ander hotel van de IHG groep, maar al met al vind ik dit in Europa het hotel waar aan de beleving bijna alles klopt. Ik kom hier zeker dit jaar of begin volgend jaar terug.

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you very much for this detailled review and the nice comments about our hotel. I am happy that you enjoyed the breakfast, the Marlene Bar terrace as well as the Club lounge that much. I appreciate that you had such a great stay with us here in Berlin. I will share your feedback with Lena and Nihal. We are looking forward to your visit next year.

Best regards

Sebastian Germershausen
Hotel Manager

10 april 2017 beoordeeld

Op de inkomhal na geeft het grote hotel nooit de indruk heel groot te zijn. Het ontbijt is héél uitgebreid, uitstekend van kwaliteit en goed georganiseerd. De (deluxe) kamers zijn proper, ruim en voorzien van alle nodige faciliteiten en meer. De bar is gezellig en de medewerkers zijn erg professioneel. Restaurant Marlene is goed, zonder speciaal te zijn. Niet alle gerechten waren daar even super. Verder is het spa en fitness gedeelte een aanrader, al is de sauna niet voor iedereen gratis toegankelijk. Kort samengevat is InterContinental Berlin een klassiek 5-sterrenhotel zoals een 5-sterrenhotel hoort te zijn.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2017

Dear Guest,

thank you for your detailed review and taking your time to write theese kind words. I enjoyed your comments about the Marlene Bar and hope to welcome you soon again at our Hotel.

Sebastian Germershausen
Hotel Manager