23 augustus 2017 beoordeeld

Na drie jaar weer terug in dit hotel. Ik vermoed dat hier qua management een en ander is gewijzigd ten opzichte van toen, want ik was deze keer zeer blij verrast met de zeer attente en uiterst vriendelijke service. Het terras van de Marlene bar is heerlijk om te zitten. Of je er nu bent voor de lunch, een borrel of koffie na het eten, het is er heerlijk vertoeven. Ik vond de service wel wat traag, zeker de eerste keer toen we ruim een kwartier moesten wachten, voordat iemand ons opmerkte en het was helemaal niet druk. Graag hadden wij bij Hugo's gegeten, maar het restaurant was dicht voor de zomersluiting. Onze kamer, beter ons penthouse, want daar heeft een senior club suite echt wel wat van weg was fantastisch. De inrichting, het aanbod van dranken en de service in de Club lounge is supergoed! Al het personeel was uiterst vriendelijk, waarbij Lena en Nihal extra hun best deden om het ons naar de zin te maken. De Spa en fitness zijn erg goed verzorgd en schoon, maar qua apparatuur is het wel erg beperkt voor zo'n groot hotel. Ik logeer elke maand of soms week wel in een Intercontinental hotel of een ander hotel van de IHG groep, maar al met al vind ik dit in Europa het hotel waar aan de beleving bijna alles klopt. Ik kom hier zeker dit jaar of begin volgend jaar terug.

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you very much for this detailled review and the nice comments about our hotel. I am happy that you enjoyed the breakfast, the Marlene Bar terrace as well as the Club lounge that much. I appreciate that you had such a great stay with us here in Berlin. I will share your feedback with Lena and Nihal. We are looking forward to your visit next year.

Best regards

10 april 2017 beoordeeld

Op de inkomhal na geeft het grote hotel nooit de indruk heel groot te zijn. Het ontbijt is héél uitgebreid, uitstekend van kwaliteit en goed georganiseerd. De (deluxe) kamers zijn proper, ruim en voorzien van alle nodige faciliteiten en meer. De bar is gezellig en de medewerkers zijn erg professioneel. Restaurant Marlene is goed, zonder speciaal te zijn. Niet alle gerechten waren daar even super. Verder is het spa en fitness gedeelte een aanrader, al is de sauna niet voor iedereen gratis toegankelijk. Kort samengevat is InterContinental Berlin een klassiek 5-sterrenhotel zoals een 5-sterrenhotel hoort te zijn.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2017

Dear Guest,

thank you for your detailed review and taking your time to write theese kind words. I enjoyed your comments about the Marlene Bar and hope to welcome you soon again at our Hotel.

Best regards,

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven als toeristen in dit hotel. Prachtige kamer, ruime douche en snel Wi-Fi. Conciërge heeft ons goed geholpen met tips voor het verkennen van de stad Berlijn. Bus 200 stopt voor de deur en op loopafstand zijn andere verbindingen bereikbaar. Dagtickets voor openbaar vervoer kosten 9 euro, prima om Berlijn te verkennen. Restaurant in lobby is eenvoudig en donker ingericht. Het hotel is een fabriek, zonder enig persoonlijk contact of herkenning. Er schijnt een tweedeling te zijn in product, service en benadering voor toeristen en ambassadeurs van IHG. De eastwing & westwing, met voor de ambassadeurs een eigen lobby, bar, staff, checkin/out, club, ontbijt en veel extra's die voor de reguliere toerist niet bereikbaar zijn. "5 star experience" zou voor alle bezoekers bereikbaar moeten zijn. Het ontbijt is zeer ruim opgezet met fantastisch assortiment, maar inconsistentie service. Snel maar IHG punten sparen voor de echte 5star experience!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear Bjj D,

thank you for your comments about your visit and taking your time for this review. I apologise for your experience during the breakfast, but im glad you enjoyed your overall hotel experience. We hope to see you soo at InterContinental Berlin.

Best regards,

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier verbleven voor de SOFE conferentie. Heel vriendelijke staff. Mooie kamers, met een draaibare bar ! Moet je gezien hebben.
Heel lekker en uitgebreid ontbijt.

Moet misschien eens refurbished worden.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2016

Geachte Filip L,

hartelijk dank voor uw recensie over ons hotel. Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Dat is iets waar wij als team erg trots op zijn en dus waarderen wij uw feedback zeer. Wij hopen u snel weer welkom te mogen heten.

Hotel Manager, InterContinental Berlin

8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed verblijf gehad in dit hotel. Niets op aan te merken. Maar dat kan ook niet anders dan een hotel van deze klasse. Ontbijt zeer uitgebreid en vers. Helaas geen gebruik gemaakt van de spa en fitness.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Executive_Office_0, Manager van InterContinental Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2016

Dear Marc K,
I am pleased to see that you enjoyed your stay with us and I hope you will have the chance to use our Spa InterContinental during your next stay.
With best regards
InterContinental Berlin