Beoordeeld op 23 augustus 2018

Dit was mijn 3e boeking bij Pestana en dit keer voor 4 nachten. Zoals gewoonlijk vriendelijk personeel, goede hygiene en goed kunnen slapen wat belangrijk is gezien de intensieve dagen met veel wandelen en fietsen. De locatie is perfect, middenin alle mooie dingen die Berlijn te bieden heeft.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
PestanaBerlin, Front Desk Shiftleader van Pestana Berlin Tiergarten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018

Dear gschrijvers,

Thank you very much for your awesome review. We truly appreciate it.

We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.

We wish you all the best and hope that we can welcome you again soon.

Kind regards,
Your team of the Pestana Berlin Tiergarten

Beoordeeld op 25 maart 2018

Wat een fantastisch hotel, mooi en heel verzorgt hotel, een hele mooie verzorgde schone kamer. De ontbijtzaal is ook top, ruime keuze zeker 4 sterren waard. Het ligt ook mooi centraal alles is op loop afstand te doen.

Datum van verblijf: april 2017
PestanaBerlin, Leiter Front Office van Pestana Berlin Tiergarten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2018

Dear Harleman,

Thank you very much for your awesome review. We truly appreciate it.
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.

We wish you all the best and hope that we can welcome you again soon.

Kind regards,
Your team of the Pestana Berlin Tiergarten

Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met comfortabele kamer. Prima bedden. Super vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Kreeg zelfs perfect zacht gekookt eitje.
Praktisch dat je fietsen ter plekke kan huren.leuk om de dag te beginnen of eindigen met zwemmetje, sauna of hammam.

Datum van verblijf: januari 2017
PestanaBerlin, Manager van Pestana Berlin Tiergarten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Beste Hilde,

dank u zeer voor een verblijf in Pestana Berlin Tiergarten en voor uw zeer vriendelijke beoordeling.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar ons hotel in de toekomst.

Uw team van Pestana Berlin Tiergarten

Beoordeeld op 21 november 2016 via mobiele applicatie

We waren getroffen door het vriendelijke personeel, en de kamer was prachtig. Goed functionerende wifi en heerlijke bedden. Fijn ook dat de gordijnen de kamer lekker donker maakten. Heerlijk ontbijt met veel verse groente, verse vis en lekkere warme dingen en veel fruit. Mooi zwembadje, heerlijke stoomsauna en fijne fitness ruimte. We voelden ons er best verwend.

Kleine dingetjes: onhandig gedoe met een barrekening omdat de kassa aan de bar niet goed werkte, geen bodem in de toiletborstel- houder zodat de borstel uitlekt op de badkamer vloer, dat was niet zo hygienisch.

Al met al zeker een aanrader, met bus 100/200 voor de deur om snel in Mitte of Alexanderplatz te komen, Wittenbergplatz vlak bij, met KaDeWe, en op loop afstand van de gay area Schoeneberg. Ik vond het een fijne plek!

Datum van verblijf: november 2016
PestanaBerlin, Manager van Pestana Berlin Tiergarten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2016

Beste Coen,

hartelijk dank voor uw beoordeling en ook voor de constructieve opmerkingen. Kunt u er zeker van zijn dat ik uw opmerkingen zal bespreken met het team en passende maatregelen als benodigde nemen.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen u terug naar Pestana Berlin Tiergarten in de toekomst.

Het team van Pestana Berlin Tiergarten

Beoordeeld op 4 september 2016

Makkelijke parkeerplaats in de straat voor als je met auto bent (easy parking in the street)
Quiet hotel (zaten op zeer rustige hoogste verdiep)
Very nice breakfast
Friendly staff
Bus voor de deur naar centrum (zeer regelmatig)

Kamertip: The higher the more quiet
Datum van verblijf: oktober 2015
PestanaBerlin, Manager van Pestana Berlin Tiergarten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2016

Beste Gianni,

Het team van Pestana Berlin Tiergarten