SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
  • Roomservice
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Restaurant
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

6 augustus 2016 beoordeeld

Het 4 sterren hotel ligt in een rustige, nette, buitenwijk van Berlijn, ca 100 mtr van de Weissensee, een meer met strandje en park. In ca. 20 minuten ben je met tram en metro in het centrum. Kamers zijn ruim en modern met nette badkamer, kichenette (met waterkoker, magnetron en elektrische kookplaat, maar geen pannen) en balkon. Iedere dag 2 flesjes bier en 2 flesjes water gratis op de kamer. Ondanks de ligging aan een straat, is er geen overlast van geluid door goede isolatie. Ontbijt in uitgebreide buffet vorm. Personeel is vriendelijk. Parkeren kan gratis in de straat of zijstraten. Goed hotel tegen redelijke prijs.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
DeragWeissensee, Sales Manager van Derag Livinghotel Weißensee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet
Susan Militzer en team

25 januari 2016 beoordeeld

Een heel mooi hotel met parkeergarage, gelegen in een rustige buurt, op enkele honderden meters verwijderd van tramhaltes, dicht bij een supermarkt. De kamer was ruim genoeg, keurig, met bureautje, een goed bed, wifi, balkonnetje, en inclusief kitchenette. Er waren echter geen pannen aanwezig. Gevraagd bij de receptie, antwoordde de dame dat het ook niet de bedoeling was om daar gebruik van te maken. Vreemd hoor. Waarom kregen we dan een kamer met kitchentte? We wilden graag ten minste een eitje kunnen bakken voor het ontbijt en na enig aandringen kregen we dan toch een koekenpannetje.
In het hotel konden we ov-kaartjes kopen.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
5 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel , rustig gelegen. Mooie kamers met eigen keukenblok. Gratis minibar.
Snel met tram 4 naar centrum. Lekker ontbijtbuffet. Goed restaurant in hotel.
Zomers leuke biergarten. Bushalte voor hotel.

Verbleef: december 2015, reisde alleen
DeragWeissensee, Sales Manager van Derag Livinghotel Weißensee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

kind regards
Susan Militzer and team

16 december 2015 beoordeeld

Prima hotel gelegen net buiten het stadscentrum. Goede ontvangst, ruime, ietwat verouderde kamers, toog en bar op kamer is zeker iets speciaals :-).
Verzorgd ontbijt. Bar in hal restaurant nogal ongelukkig maar bij mooi weer ook terras in de tuin.

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden

Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely, Susan Militzer and team

31 maart 2015 beoordeeld

We hebben Oud en Nieuw in Berlijn gevierd, een geweldige belevenis. Het hotel was prima, van alle gemakken voorzien. We hebben steeds buiten de deur ontbeten, daar is voldoende gelegenheid voor! Goed geslapen, lekkere bedden. Als je al een minpuntje wil noemen, is het misschien dat het richting de tram nog best een flinke tippel is. In de sneeuw was dat nog best een uitdaging...

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner