“Perfecte ligging”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Alexander Plaza Berlin
Beoordeeld als nr. 100 van 634 hotels in Berlijn
1 januari 2016 beoordeeld

We verbleven hier voor een 4 daagse trip in Berlijn.
Een uitstekend hotel, goedgelegen en prima accommodatie.
Jammer genoeg lag onze kamer aan de lift en net boven de ontbijtzaal.
Een heel spijtig minpuntje want het is een aanrader

Kamertip: Vermoedelijk zijn alle kamers goed behalve de kamer die wij hadden, aan de lift en boven het restaur ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner

19 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk en goed hotel. Personeel is heel vriendelijk.
Ligging is perfect vanuit hier kun je een wandelroute starten door Berlijn om diverse historische gebouwen te bekijken.
De Dom, het rode raadhuis, checkpoint Charlie, Branburger Tor, Reistag etc.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
31 juli 2015 beoordeeld

We verbleven hier voor ons verblijf van 4 dagen in Berlijn. Super centraal, restaurants, u-bahn etc. Prima ontbijt. Elke dag schone handdoeken. Parkeerplaatsen in garage zijn niet erg ruim. Kortom een zeer goede uitvalbasis om Berlijn te ontdekken.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
19 juli 2015 beoordeeld

Goede ligging, metro en bus zijn bovendien dichtbij. Let een beetje op met de ingangsdeuren van het hotel, ze schuiven niet opzij maar klappen deels naar voren. De lobby gaf ons een beetje gedateerde indruk, maar uiteindelijk blijkt het hotel een geslaagde mix van oud en modern. We verbleven hier enkele nachten met onze oudere kinderen. Beide kamers waren ruim, erg mooi en smaakvol ingericht, goed verlicht, met bijvoorbeeld extra leeslampjes aan het bed. Hoewel we kamers aan de straatkant hadden was het er rustig. Kamers en badkamers waren heel schoon.

Het ontbijt was gevarieerd en tamelijk uitgebreid.

Personeel bij de receptie was prima maar niet uitzonderlijk in termen van vriendelijkheid of service.

Het enige minpuntje is het ontbreken van een tweede lift... op die ene moet je soms lang wachten. Eens je erin staat, biedt hij wel een mooie doorkijk door de ramen naar de binnenkoer. Vanuit de ontbijtruimte merk je pas hoe ingenieus de lift geïntegreerd is in het oude gebouw. Ook de traphal is trouwens de moeite waard.

Echt een aangenaam hotel waar we graag verbleven hebben!

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
28 december 2014 beoordeeld

Dit hotel vlakbij alle bezienswaardigheden van Berlijn is prima om te vertoeven! Heerlijke comfortabele kamer. Ontbijt eenmaal gedaan voor de prijs (15€ pp), op de hoek van de straat voor 9,50€,ook prima. Kamer wordt elke dag keurig schoongemaakt! Zeker een aanrader als je Berlijn bezoekt. Vlakbij s en u bahn Hackescher Markt.

Kamertip: Wij hadden kamer 414, lekker rustig, wel wat smalle bedden
  • Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
4 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale ligging om de stad te verkennen te voet met de fiets of openbaar vervoer en toch heel rustig. zowel de mustsees in het oude berlijn als de hippe wijken in ex Oost Berlin zijn vlakbij. De kamers zijn voorzien van alle gemakken die je nodig hebt om relaxed na te genieten van je excursies.

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
30 juli 2014 beoordeeld

Ingeklemd tussen de Hackescher Markt, de Berlijnse Dom, het Museum eiland, de TV toren en de Alexanderplatz. Centraler kun je niet zitten. Tot zo ver de absolute voordelen van dit hotel. De mindere kanten zijn het ronduit peperdure ontbijt, dat qua kwaliteit echt niet tot de top behoort. De kamers zijn ronduit goed en keurig onderhouden, maar met name de economy kamers zijn aan de ronduit krappe kant. Vroeger kon je vanuit de kamers aan de voorkant nog wel kiken naar de bedrijvigheid rond station Hackescher Markt, maar sinds er tussen het hotel en het station een nieuw gebouwencomplex is opgetrokken is het uitzicht vanuit het hele hotel nul komma niks. Echt, in een straal van een kilometer of drie rond deze plek zijn legio overnachtingsmogelijkheden te vinden met een aanmerkelijk betere prijs/kwaliteits verhouding.

Kamertip: Wil je in je kamer kunnen bewegen, boek dan minimaal een business kamer. Het hotel is bepaald niet g ...
  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Adina Apartment Hotel Berlin Hackescher Markt
Holiday Inn Berlin Centre Alexanderplatz
Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz
NH Collection Berlin Mitte Friedrichstrasse
Prijzen weergeven

In Hotel Alexander Plaza Berlin geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Alexander Plaza Berlin

Adres: Rosenstr. 1, 10178 Berlijn, Duitsland
Locatie: Duitsland > Berlijn > Mitte
Voorzieningen:
Bar/lounge Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 75 luxe hotel in Berlijn
Nr. 98 zakenhotel in Berlijn
Nr. 102 romantisch hotel in Berlijn
Prijsklasse: € 84 - € 182 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Alexander Plaza Berlin 4*
Aantal kamers: 94
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Alexander Plaza Berlin met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Alexander Plaza Berlin Hotel Berlin
Alexander Plaza Hotel Berlin
Berlin Alexander Plaza Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?