Beoordeeld op 19 oktober 2015 via mobiele applicatie

Erg leuk en goed hotel. Personeel is heel vriendelijk.
Ligging is perfect vanuit hier kun je een wandelroute starten door Berlijn om diverse historische gebouwen te bekijken.
De Dom, het rode raadhuis, checkpoint Charlie, Branburger Tor, Reistag etc.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 31 juli 2015

We verbleven hier voor ons verblijf van 4 dagen in Berlijn. Super centraal, restaurants, u-bahn etc. Prima ontbijt. Elke dag schone handdoeken. Parkeerplaatsen in garage zijn niet erg ruim. Kortom een zeer goede uitvalbasis om Berlijn te ontdekken.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 19 juli 2015

Goede ligging, metro en bus zijn bovendien dichtbij. Let een beetje op met de ingangsdeuren van het hotel, ze schuiven niet opzij maar klappen deels naar voren. De lobby gaf ons een beetje gedateerde indruk, maar uiteindelijk blijkt het hotel een geslaagde mix van oud en modern. We verbleven hier enkele nachten met onze oudere kinderen. Beide kamers waren ruim, erg mooi en smaakvol ingericht, goed verlicht, met bijvoorbeeld extra leeslampjes aan het bed. Hoewel we kamers aan de straatkant hadden was het er rustig. Kamers en badkamers waren heel schoon.

Het ontbijt was gevarieerd en tamelijk uitgebreid.

Personeel bij de receptie was prima maar niet uitzonderlijk in termen van vriendelijkheid of service.

Het enige minpuntje is het ontbreken van een tweede lift... op die ene moet je soms lang wachten. Eens je erin staat, biedt hij wel een mooie doorkijk door de ramen naar de binnenkoer. Vanuit de ontbijtruimte merk je pas hoe ingenieus de lift geïntegreerd is in het oude gebouw. Ook de traphal is trouwens de moeite waard.

Echt een aangenaam hotel waar we graag verbleven hebben!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 28 december 2014

Dit hotel vlakbij alle bezienswaardigheden van Berlijn is prima om te vertoeven! Heerlijke comfortabele kamer. Ontbijt eenmaal gedaan voor de prijs (15€ pp), op de hoek van de straat voor 9,50€,ook prima. Kamer wordt elke dag keurig schoongemaakt! Zeker een aanrader als je Berlijn bezoekt. Vlakbij s en u bahn Hackescher Markt.

Kamertip: Wij hadden kamer 414, lekker rustig, wel wat smalle bedden
Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 4 september 2014 via mobiele applicatie

Ideale ligging om de stad te verkennen te voet met de fiets of openbaar vervoer en toch heel rustig. zowel de mustsees in het oude berlijn als de hippe wijken in ex Oost Berlin zijn vlakbij. De kamers zijn voorzien van alle gemakken die je nodig hebt om relaxed na te genieten van je excursies.

Datum van verblijf: augustus 2014