Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad. Fantastisch hotel met supervriendelijke en servicegerichte medewerkers. Kamer (2103) dik in orde met uitzicht op Dom / Spree. Ontbijt is zeer uitgebreid. Bar in de lobby met uitzicht op inpandig aquarium van Sea Life. OV en taxi dichtbij. Alexanderplatz is bijna om de hoek.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
RD_Berlin, Rooms Coordinator van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Beste Mark,

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om over je verblijf te schrijven. Je fantastische kijkcijfers en vriendelijke woorden zijn een prachtige motivatie voor het hele team en we zijn zo blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.
We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Katja Jacobi

Beoordeeld op 26 november 2017

Hotel heeft de perfecte ligging.

Dit zeer centraal gelegen hotel zit in de buurt van vele musea's de Berliner Dom en Alexanderplatz.
Dit hotel heeft een prachtig groot Aquarium. Mensen bij de receptie zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. De kamers zij mooi,netjes en erg schoon.Dit hotel bied zeer goede faciliteiten. Ontbijt is erg goed en zeker aan te raden bij te boeken bij een verblijf aan dit hotel

Kom hier heel graag weer terug.l

Kamertip: Boek een kamer met uitzicht op de stad en of lang de spree ( rivier)
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
RD_Berlin, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2017

Heel erg bedankt voor uw beoordeling en uw vele vriendelijke opmerkingen. Uw aanbeveling betekent veel voor ons en we zouden blij zijn als u in de toekomst weer bij ons blijft. Tot die tijd beste wensen, Stefanie, Guest Experience Manager

Beoordeeld op 26 oktober 2017

Hotel is centraal gelegen, mooi aquarium, mooie verzorgde kamers met op verzoek uitzicht op de Dom of aquarium. Veel bezienswaardigheden in de nabijheid en om de hoek diverse eetgelegenheden. Met de taxi voor €15 naar de KaDeWe en voor ca € 40 naar vliegveld Schonefeld.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
RD_Berlin, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Hartelijk bedankt biancaw350 voor uw mooie recensie en vriendelijke woorden. We zijn zo blij dat je een leuke tijd gehad en genoten van onze locatie. We kijken er al graag uit om u binnenkort weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Centraal hotel, hop om of bus voor de deur, ontbijt is met champagne, zalm en verse omeletten kun je laten maken. Aquarium is een extra beleving, wil je hierin dan kun je een ticket kopen voor sea life, deze zit om de hoek

Kamertip: Bij business room uitzicht op de spree en nespresso op de kamer
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
RD_Berlin, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden op ons hotel en uw verblijf bij ons. Het is zo belangrijk voor ons dat onze gasten hun tijd hier met ons genieten, met gemakkelijke toegang tot Berlijn en ik ben blij dat alles goed gewerkt heeft. Wij hopen u snel weer te verwelkomen, beste wensen, Stefanie, Guest Experience Manager

Beoordeeld op 19 augustus 2017

Dit hotel biedt fijne en redelijk ruime kamers op een toplocatie in Berlijn. Recht naast de Dom en Sea Life Berlin, vlakbij Alexanderplatz en dus de TV-Toren.
Het hotel is niet goedkoop, maar via een boekingssite een goed tarief weten te vinden, inclusief (het uitstekende) ontbijt. De airconditioning in de kamers doet het wel, maar kan de kamer niet koeler krijgen dan 23 graden, wat wel jammer is. Parkeren is erg duur, maar ja het is dan ook hartje Berlijn. Bij een volgend bezoek overweeg ik zeker dit hotel weer.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
RD_Berlin, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Hartelijk dank voor uw recensie en veel complimenten en feedback. We zijn zo blij dat u ons opnieuw zou bezoeken als uw reis u naar Berlijn brengt en op uw aankomst wachten. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager