“Hip Berlijn”

Keukens: Frans, Duits
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Friedrichshain-Kreuzberg (stadsdeel)
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, prachtig gelegen aan het water. Je kijk je ogen uit in het hotel maar ook het uitzicht aan de rivier kant is prachtig. Fietsen huren is een aanrader maar ook het Badenschif aan de overkant van de rivier is leuk om te doen.

Datum van bezoek: mei 2017

21 november 2015 beoordeeld

Eerder toevallig hier beland, maar uiteindelijk bleek dit ons beste restaurantbezoek gedurende ons verblijf in berlijn. Hippe en trendy cocktailbar in dit hotel. Daarnaast verfijnd en lekker eten (origineel op leisteen gepresenteerd) en een top bediening. restaurant gelegen met zicht op de spree!

Datum van bezoek: november 2015
21 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy, toffe omgeving met prachtig uitzicht. Vriendelijk en toffe bediening. Eten verfijnd en dik inorde. Vijf dagen in Berlijn verbleven en hier het beste gegeten. Telkens op tripadvisor gekeken vooraf. Wij zouden nog terug komen.

Datum van bezoek: oktober 2015
16 mei 2015 beoordeeld

Het eten is super lekker. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. De smaken passen goed bij elkaar. De bediening, Thomas en Franzi, is goed, erg vriendelijk en vrolijk. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2015
    • Sfeer
9 juni 2014 beoordeeld

Een dikke pluim voor het personeel van het restaurant, en vooral Thomas!
Heel lekker gegeten, en prijs/ kwaliteit dik in orde!!
Wij komen zeker terug.
Jos ingrid

Datum van bezoek: juni 2014
    • Sfeer

Reizigers die Fabrics im nhow Hotel Berlin bekeken, bekeken ook

In Fabrics im nhow Hotel Berlin geweest? Deel je ervaringen!