“"Lekkha"”

Keukens: Vietnamees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Mitte
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden hier al wat gedronken. En dachten hier gaan wij vast wat eten. Vriendelijk personeel heel beleeft. Wat drinken genomen met wat lekkers er bij. Toen ons hoofd gerecht uitgezocht. Wat er goed uitzag. Mijn vriend had zijn eten al en mijn kwam wat laten. Maar ach als dat alles is. Het eten was voortreffelijk!

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar langs gelopen (schuilen voor de regen) door de duck op het menu werden we getrikkerd. Zeker geen spijt van heel er lekker. De Wantan soep vooraf. Nu achteraf lees ik de slechte recensies van veel te lang terug. Dit geeft mogelijk een vertekend beeld van hoe het nu is. Ook Tripavisor zou hier allert op moeten zijn. Dit geeft nadeel aan de ondernemers.

21 juli 2016 beoordeeld

We hebben hier lekker gegeten en we gingen dit keer voor oriëntaalse hapjes. Verse Vietnamese Springpolls, Sweet& Saur soep en verschillende loempia's.

27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hou van Aziatisch eten, maar dit was gewoon niet goed. Droog, smaakloos, uitzichtloos. Personeel is gelukkig vriendelijk, maar dat maakt niet alles goed. Het was gelukkig niet zo slecht dat ik mijn bord liet staan, maar ik snap de hoge punten hier niet voor dit. Tijd om er iets aan te doen.

17 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijke Vietnamese gerechten op een zeer uitgebreide kaart tegen een alleszins betaalbare prijs aangeboden. Uiterst vriendelijk personeel.

Reizigers die Restaurant Shi-Mai bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland
Berlijn, Duitsland

In Restaurant Shi-Mai geweest? Deel je ervaringen!