TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 september 2019

Een hotel met vriendelijk, behulpzaam personeel. Fijne kamer en heerlijk uitgebreid ontbijt. Goede centraal gelegen uitvalsbasis voor een stedentrip waarbij een OV kaart voor het gehele verblijf werd verstrekt.

Datum van verblijf: augustus 2019
StbHB31, Manager van Steigenberger Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over Steigenberger Hotel Berlin.

Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Ik hoop u snel weer te mogen begroeten als onze gasten.

Vriendelijke groet,

Richard Engelmayer
General Manager

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Vriendelijk personeel, zowel aan receptie, in de ontbijtruimte als hetkamerpersoneel. Ruime kamer kamer met goed werkende airco, koffiefaciliteiten, enzovoort. Mooie extra is de gratis vervoerskaart voor het openbaar vervoer.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019

hier waren we voor een weekeinde Berlijn.
ligging is super .. en toch rustig, de kamer was ruim en de bedden goed.
de badkamer was modern en beter als op de meeste foto's die men van dit hotel vind.

erg goed was dat de openbaarvervoerkaart inclusief was :-)

er zijn een paar verbeterpunten echter:

- het ontbijt is inhoudelijk erg goed, vers en veelzijdig, echter een tafeltje vinden is
erg moielijk ... alle 3 ochtenden moisten we wachten dat er een tafel afgeruimt en ingedekt werd.
- koffie krijgen bij het ontbijt was een lange zaak ... dat duurde iedere dag te lang om een cappuccino te krijgen ...
- WIFI in de kamer was een drama !
erg langzaam elke keer weer volledig in loggen, het was zo langzaam dat inchecken voor de vlucht naar huis te lang duurde en dus afgebroken werd, inchecken was gewoon niet mogelijk hierdoor.
-op meerde plekken staat (nog) vermeld dat er gratis fietsen beschikbaar zouden zijn..... dat is echter niet zo.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

Het hotel is perfect gelegen om de stad Berlijn te ontdekken. Je zit op wandelafstand van de winkelstraat en verschillende restaurants. Ook de metro en de buslijnen zijn vlakbij. Er is ook een gemakkelijke verbinding met de luchthaven. De kamers zijn zeer proper en goed onderhouden. Het ontbijt is echt een aanrader. Het is zeer uitgebreid en mogelijk tot 11u30 in het weekend. Als extra krijg je een gratis ticket voor het openbaar vervoer gedurende gans je verblijf.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Goed 5-sterrenhotel aan de Los-Angeles-Platz! Het ontvangst was goed en de kamer was eerder klaar dan de tijd die bij de boeking vermeld stond. De kamer was prima en voorzien van een airco, dat was ook wel nodig. Ontbijt was uitgebreid en goed. Koffie en thee komen ze netjes aan tafel serveren.
Wij wilden graag zwemmen, maar konden geen badjassen vinden. Even contact met de receptie gehad en een paar minuten later werden badjassen en slippers/pantoffels bij de kamer gebracht. Service is perfect.
Wat ook heel fijn was, waren de openbaar vervoertickets die we kregen! Alle zones vrij reizen, ideaal!! Het hotel ligt ook prima tov metro: 5 minuutjes lopen.

Als we een minpuntje moeten noemen, dan de temperatuur van het zwembad. Het water was behoorlijk aan de frisse kant. Verder vonden we het erg jammer dar de piano bar dicht was (vanwege technische redenen), het zag er erg gezellig uit.

Dit hotel is zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: mei 2019