Beoordeeld op 6 augustus 2018

Afgelopen week 2 nachten in het steigenberger geslapen. prima hotel met een rustige ligging toch kun je alle kanten op lopen vanaf het hotel om de stad te verkennen erg vriendelijk personeel, en een mooie spa. kamers netjes geen op of aanmerkingen

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018

Goede kamer met goed bed, badkamer prima. Supergoed ontbijt.
Net aan de achterzijde van de Kurfürstendamm , lekker aan een rustig parkje. Goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer.
Zeer vriendelijk personeel die alles er aan doen om je verblijf zeer prettig te laten verlopen.

Kamertip: Alle kamers lijken ok
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018

Een prima hotel op een goede locatie (rustige omgeving ondanks 5 minuten lopen vanaf Kurfürsterdamm, vele restaurants en zeer vele winkels).
Veel extra services zoals zwembad en sauna, iedere dag schone bedden en als nodig nieuwe handdoeken, zelf te regelen airco op kamer (handig als het +30 graden is), 1 fles water gratis per persoon per dag, gratis buskaart voor het openbaar vervoer voor heel Berlijn gedurende verblijf.
En dat alles voor amper honderd euro per nacht.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Het Steigenberger hotel Los Angles Platz geeft de reiziger veel voordelen om hier te overnachten. Heerlijke bedden, vriendelijk personeel en centraal gelegen. Een zéér prettige bijkomstigheid is dat het hotel een vrijwel directe verbinding met vliegveld Tegel heeft (uitstappen Bahnhof Zoölogische Garten). In Berlijn is het openbaar vervoer perfect geregeld en het Steigenberger hotel is slechts binnen een paar minuten bereikbaar van het busstation. Máár ook de Kurfürstendamm, de Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche, winkels zoals KADEWE zijn op loopafstand. En als kers op de taart krijgen de hotelgasten een Berlin Travel Card, kortom er zijn vele goede reden om hier te verblijven.

Datum van verblijf: mei 2018
StbHB31, Manager van Steigenberger Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Beste Anne-Marie D.,

Hartelijk dank voor het uw mooie woorden op TripAdvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Uw complimenten voor mijn team zijn zeer welkom. Als general manager ben ik er trots op om met zo’n team te mogen werken!

Ik hoop u snel weer te mogen begroeten als onze gasten!

Vriendelijke groet,

Gondra Wettley
General Manager

Beoordeeld op 30 maart 2018

Fijn evrblijf gehad in dit naar onze mening 3+/4- sterren hotel. Personeel is zeer vriendelijk en het hotel ligt op een fantastische centrale locatie. Het hotel zelf is een beetje gedateerd. Weij hebben de SPA en het zwmbad niet begruikt,. Wel hebben we genoten van het heerlijke ontbijt.

Datum van verblijf: maart 2018