22 april 2018 beoordeeld

Ik heb als collega een direkte booking geplaatst bij het hotel.....Ik deed dat niet om de commissie die anders moet betaald worden aan bijvoorbeeld booking.com op te strijken, maar een geste had toch vast gekund. Ik kreeg noch een glaasje bij ontvangst, noch een geste bmv een prijsvermindering, noch eender wat aangeboden. Bij ons krijgen de gasten bij direkte boeking een fles wijn gratis of 6% vermindering.....Voor de rest was het een waardig 5 sterrenhotel. Bovendien kreeg ik van andere gasten te horen dat mijn betaalde dagprijs van 165 €/ dag voor 1 persoon niet aan hen werd gevraagd....Spijtig , maar voor de rest werd ik heel goed verzorgd. Volgende keer geen direkte boeking.....Bij wat hoort wat.Het personeel is er buitengewoon vriendelijk ...Het is er moeiljk om een Duits personeelslid tegen te komen.Maar de Argentijnse, Venezolaanse, Serbische, Mongoolse, thaise, Engelse, Tunesische, Syrische en nog heel wat andere autochtonen waren supervriendelijk....De kok was een Duitser en van hoog niveau.

Verbleef: april 2018
4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst correcte behandeling alsof je een Royal bent! Bij het overigens super lekkere ontbijt wordt je door vrolijke vriendelijke mensen naar je tafel gebracht. Je kan vragen om een heerlijke latte macchiato of een espresso en ze komen het brengen. De sauna en het zwembad is ook goed! Ruime openingstijden.

We hebben nu drie verschillende kamers gehad, van een suite tot een 2 persoonskamer en allemaal perfect, schoon en netjes afgewerkt.

Goede ligging tov het centrum, kerstmarkt om de hoek, KaDeWe op loopafstand en metrostation vlakbij.

Voor herhaling vatbaar

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
HPBerlin, Manager van Hotel Palace Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017

Dear mkothman

First and foremost, we would like to apologise for not answering in het Nederlands.

Thank you for spending your valuable time to review our hotel. We appreciate your wonderful feedback very much and have shared it with our team.

Dear mkothman, we hope to have you with us soon again.

Met vriendelijke groeten
Hotel Palace Berlin

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze citytrip Berlijn kozen we voor het Hotel Palace Berlin owv de centale ligging, zwembad en de prijs/kwaliteit.
We namen het family- zoo Berlin - arrangement.
Prijs/kwaliteit klopt het plaatje.
Het ontbijt is zeer uitgebreid.
We maakten ook gebruik van het zwembad waar alles aanwezig was: handdoeken, badjas, zeep, conditioner, slippers...
Enig minpunt was de temperatuur van het zwembad dat koud aanvoelde.
We kozen één maal voor het avondmaal in de gezellige lobby.
Hier is de keuze beperkt.
De porties zijn voldoende maar prijs/kwaliteit zijn er in Berlijn andere mogelijkheden.
De kamer is ruim,proper en beschikt over een douche en bad.
Bij aankomst was de temperatuur op de kamer zeer warm (boven de spa).
Bij navraag aan de conciërge stond de airco deze periode uit. En zat er niets anders op dan de vensters open te zetten.
De service van het Hotel Palace Berlin is wel uitstekend.
Vb de avond ronde waar de kamers worden klaargemaakt voor de nacht + Milka koekje, de technieker die langs komt met een schroevendraaier om een speelgoedje open te maken....

Verbleef: november 2017, reisde met familie
HPBerlin, Manager van Hotel Palace Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Dear ABfinal5

Thank you for the wonderful review.

It was our pleasure to have you with us and to make your stay comfortable.

Hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens

Hotel Palace Berlin

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is gunstig, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Lobby erg netjes maar de gangen en kamers erg gedateerd. Bed prima. Ontbijt genoeg keuze maar wat er was was van kwaliteit wat men bij een 3 sterren hotel ook kan krijgen. Weinig tot niets zelf gemaakt maar direct uit verpakking. Verder geen aandacht aan de details, als voorbeeld liepen enkele medewerkers in veel te grote kleding.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
15 juni 2017 beoordeeld

ik was hier voor een zakenverblijf. Bijzonder vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam en attent. Goede buffetten in grote hoeveelheden. Uitstekend ontbijt met veel keuze. Ruime kamer, alleen zonder enig interessant uitzicht. Minpunt : de lift lag zeer ver van mijn kamer.
Top vergaderfaciliteiten. Ligt heel centraal, vlakbij de Gedächtniskirche.
Alles zeer netjes, en het was plezant te merken dat de kamer reeds was schoongemaakt toen ik terugkwam van het ontbijt. zeer aan te raden.

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken