3 personen bekijken dit hotel
Priceline
Beoordeeld op 6 juli 2015

Klassiek, stijlvol ingericht hotel. Zeer vriendelijke bediening.
Het restaurant heeft een Michelin ster. Zeer lekker. Ontbijtbuffet uitgebreid met voldoende afwisseling. Mooie kamer met minder actuele badkamer. Verbouwingen bezig. Wellicht komt onze verdieping nog aan de beurt. Zwembad eerder klein. Sauna niet voor iedereen toegankelijk.WIFI niet overal even efficient. Vlakbij metro en station gelegen.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 21 september 2014

Fijn hotel, gelegen in het centrum van Berlijn, met op korte afstand een metrostation.
Mooie ruime kamer, attente service. Het zijn de "kleine"" dingen die het doen. En deze kleine dingen dragen bij aan het gevoel in een vijf sterren hotel te verblijven.
Prima service. Bij terugkomst s avonds op de kamer, altijd mooie sfeerverlichting aan. Sprei van het bed, slippers klaar etc.
Attent en behulpzame medewerkers. Ook bij het regelen van tickets voor musea etc.

Kortom een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 augustus 2014

Bij aankomst zeer vriendelijk geholpen en zelfs een room-upgrade ontvangen. Het personeel van het hotel is zeer vriendelijke en de hotelkamers mooi schoon en ruim. Het ontbijt is super! Ook het zwembad was heerlijk tijds het zeer warme weekend in Berlijn.

Wij hebben fietsen gehuurd bij het hotel en zo de stad verkent, zeker een aanrader! Ook de dierentuin aan de overkant van de straat en de Kurfurstendam op loopafstand maakt het hotel extra prettig!

In het weekend dat wij Berlijn bezochten was het 37 graden, maar dankzij de airco op onze kamer is dat niet vervelend geweest.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 30 mei 2014

Geweldig hotel tegenover de dierentuin . het shoppingcentrum KADEWE en de Kurfurstendamm heel dicht bij het hotel. Het centrum van Berlijn ligt enkele km verder , maar het centrum bezoeken met de fiets is wel een aanrader. Fietsen zijn trouwens te huur in het hotel. Het ontbijt was zeker wel zijn sterren waard GEWELDIG LEKKER ! Het personeel is super vriendelijk en gedienstig. Het zwembad en de fitness waren dik in orde . Voor wellness en sauna moest je extra betalen . De kamer was verzorgd en netjes. Elke avond werden de pantoffeltjes naast het opengeslagen bed gezet.
Prijs-kwaliteit is dit hotel zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 februari 2014

Een Luxe hotel verwacht en gekregen.Personeel was zonder uitzondering erg vriendelijk, kamers werden uitstekend verzorgd. Zelfs bij het naar bed gaan werden de slippers voor je klaar gezet en en het bedje gespreid. Locatie is perfect. Je loopt door een winkelcentrum en vind daar onmiddellijk al een geweldige Ierse Pub, goede restaurants en je zit in 2 min op de Kurfurstendam. Wil je naar de dierentuin, dan hoef je maar de straat over te steken. Wil je in een geweldig hotel zitten, met een perfecte locatie ga dan hier naar toe!

Datum van verblijf: februari 2014