SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Mercure Hotel MOA Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
  • Roomservice
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

Agoda.com
11 december 2017 beoordeeld

Incheck en parkeren in de eigen parkeerkelder waren prima voor elkaar. De junior suite was ruim en mooi, en in goede staat. Opmerkelijk is de aanwezigheid van een volledige kitchenette met waterkoker, kookgerei en minibar maar geen (oplos)koffie of koffiezetapparaat; vreemd. Wat verder mist is een tweede stopcontact aan beide zijden van het bed; opladen van telefoon/wekker is toch tegenwoordig wel standaard zou je denken, maar hier nog niet.

Kamer lag aan de voorzijde en recht tegenover discotheek Maxxim, slapen met de ramen open wordt daardoor wel een wat rumoerige gelegenheid maar is gelukkig niet onmogelijk en gelukkig kunnen de ramen gewoon open; dat is top!

Ontbijt is zeer uitgebreid en enigszins wisselend qua aanbod. Het wordt keurig bijgehouden en aangevuld en er liggen nooit oude dingen. Zelfs een bubbeltje voor de liefhebber ontbreekt niet en ook dat is dus weer prima.

Bar in de lobby is misschien wel het minste deel van dit prima hotel; de bar staat wat verloren aan 1 kant van de hal en straalt niets gezelligs of uitnodigends uit. Men heeft een standaard assortiment en bedient vlot in de hal, waar wanhopig oncomfortabele stoelen er voor zorgen dat je ook vooral niet te lang in de hal/bar blijft hangen. Dat afgetopt met te harde muziek die niet bij een hotelbar hoort maakt dat dit eigenlijk het enige echte minpunt van het hotel is, maar geen reden om hier niet terug te komen.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben straatzicht, maar bij open ramen ook veel straatlawaai
  • Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4 dagen Berlijn. Dit hotel ligt zeer centraal, 150m van Ku'dam. Modern interieur, ruime kamers en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet dat constant werd aangevuld. Vriendelijke en behulpzame staff. Zeer vlot bereikbaar, metro letterlijk naast het hotel.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
10 augustus 2017 beoordeeld

5 Dagen zomervakantie doorgebracht in het H10 Ku'Damm in Berlijn, en dat is zeer, zeer goed bevallen.
Bij aankomst in het Hotel viel me direct de zeer grote lobby/lounge/bar op, super mooie en luxe uitstraling.
Ik werd direct vriendelijke geholpen door een Amerikaanse medewerkster die echter ook goed Duits sprak, maar het had dus ook in het Engels gekund.
Ik kreeg tot mijn verrassing een Superiour Room (Privilege Zimmer) aangeboden, met toegang tot de Privilege Lounge, mijn reis had ik via Tui geboekt en daar had ik slechts een Double Room for Single Use geboekt, ook werd mij direct een gratis leenfiets voor de duur van mijn bezoek aangeboden, maar omdat ik al een 5-daagse Berlin Welcome Card voor o.a. het openbaar vervoer had heb ik hier geen gebruik van gemaakt.
Eenmaal aangekomen op mijn kamer (424) , trof ik een woonkamer met zithoek , een aparte slaapkamer, en een badkamer met inloop regendouche aan, al met al was het 4 tot 5 keer zo groot als de hotelkamers waar ik normaal verblijf.
De kamer straalde ook luxe uit door de gebruikte materialen, ook had de kamer 7 ramen van vloer tot plafond naast elkaar, (jammer genoeg met uitzicht op een binnenplaats) de kamer was verder voorzien van 2 televisies, 2 telefoons, een Nespresso machine, minibar, kluisje, een grote dubbele kledingkast, een bureau, badjassen, een wekkerradio, en zelfs een weegschaal.
Het ontbijt was (zoals ik gewend ben van de H10 Hotels in Barcelona) zeer, zeer uitgebreid en erg lekker, het ontbrak werkelijk aan niks.
Voor een alternatief ontbijt had ik ook gebruik kunnen maken van de Privilege Lounge daar werd 's morgens een Continental Breakfast geserveerd, 's middags was er vervolgens Tea Time met gebak, en 's avonds een selectie van koude snacks, ook stond er de gehele dag (08:00h - 22:00h) gratis koffie, thee, vruchtensappen, fris, bier en wijn klaar, maar hier heb ik slecht een enkele keer gebruik van gemaakt.
Het Hotel ligt zoals de naam al doet vermoeden op een steenworp van de Kurfürstendamm, en is een prima uitvalsbasis om de stad te verkennen , een van de in/uitgangen van de U-Bahn ligt letterlijk aan het Hotel vast, maar hier merk je in het Hotel helemaal niks van, het hotel is totaal niet gehorig.
Met de taxi van of naar Tegel koste me +/- € 20,00 en in beide gevallen viel me de vriendelijkheid van de taxichauffeurs op, Berliner zijn sowieso over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.
Enigste minpuntje was wel dat gedurende mijn hele verblijf ik geen contact kon maken met de WiFi van het Hotel, omdat zowel mijn iPhone als iPad aangaven dat het netwerk onvoldoende beveiligd was, maar dat kan dus ook aan mijn instellingen hebben gelegen.
Samengevat een heerlijke ervaring in een SUPER HOTEL, dat ik volgende keer zeker weer zou boeken.

ps. als je naar Berlijn gaat vergeet dan niet voor de lekkerste Hamburger van je leven naar Burgermeister (nr. 8 van de beste restaurants in Berlijn volgens TripAdvisor) te gaan, je moet er ff voor in de rij staan, maar dat wordt zeker beloond.

• Verbleef: augustus 2017, reisde alleen
10 mei 2017 beoordeeld

Centraal gelegen, vlakbij de metro.
Het hotel is zeer mooi ingericht. Kamers zijn ruim en alles is aanwezig.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en zeer attente en vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader als je in Berlijn verblijt.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft de ideale ligging voor uitstapjes in Berlijn. De kamers zijn ruim rn erg proper, het ontbijt is fantastisch. Zeker en vast een aanrader voor zij die een citytrip in Berlijn willen doen!

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden