“Lekker, snel en goedkoop”
Beoordeling van Santa Maria

Santa Maria
Geclassificeerd als nr. 415 van 9.306 Restaurants in Berlijn
Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Kreuzberg
31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de tacolunch genomen voor 8 euro (drankje, soepje/tortilla, taco met beef). Vriendelijke bediening, lekker eten en goedkoop. Een aanrader!

17 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lang niet slecht, de sfeer hip maar ook gezellig, veel jonge mensen maar ook mensen met kinderen. Leuke muziek en bediening en ondanks dat de zaak propvol zat werden wij vlot en goed geholpen.leuke inrichting en goedkoop maar goed eten. Ook geschikt voor vegetariërs en veganisten.

21 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en gezellig Mexicaans restaurant. Het publiek is jong en hip/alternatief. Lekker eten voor een prima prijs.

15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk taco's gegeten op dinsdag voor de prijs van 1 euro. Ja, op dinsdag kost 1 taco maar 1 euro.
De taco's zijn lekker. Personeel is vriendelijk en een super leuk en gezellig Mexicaans restaurant met veel jeugdige bezoekers!!

12 augustus 2015 beoordeeld

Schattig Mexicaans restaurantje gelegen in een zijstraat van de populaire Simon-Dach Str. Ik zou de quesadilla's zeker aanraden (zeker voor de kaasliefhebber zoals ikzelf) en ook de cocktails zijn lekker! Ook een apart biertje is hier te verkrijgen: Turn Beer (bier met wiet).

Reizigers die Santa Maria bekeken, bekeken ook

In Santa Maria geweest? Deel je ervaringen!