“Klein, gezellig restaurant. Goedkoop.”
Beoordeling van Santa Maria

Santa Maria
Geclassificeerd als nr. 415 van 9.311 Restaurants in Berlijn
Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Kreuzberg
21 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en gezellig Mexicaans restaurant. Het publiek is jong en hip/alternatief. Lekker eten voor een prima prijs.

15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk taco's gegeten op dinsdag voor de prijs van 1 euro. Ja, op dinsdag kost 1 taco maar 1 euro.
De taco's zijn lekker. Personeel is vriendelijk en een super leuk en gezellig Mexicaans restaurant met veel jeugdige bezoekers!!

12 augustus 2015 beoordeeld

Schattig Mexicaans restaurantje gelegen in een zijstraat van de populaire Simon-Dach Str. Ik zou de quesadilla's zeker aanraden (zeker voor de kaasliefhebber zoals ikzelf) en ook de cocktails zijn lekker! Ook een apart biertje is hier te verkrijgen: Turn Beer (bier met wiet).

16 april 2015 beoordeeld

Zeer gezellig Mexicaans restaurant. Het is er eerder krap, waardoor we even moesten wachten op een vrije tafel. Intussen konden we echter genieten van een zéér lekkere margarita. Enorm verfrissend. We kregen ook al snel een plaatsje; lang hebben we niet moeten wachten. De gerechten zijn zeer geslaagd en écht Mexicaans. Prijzen zijn ook eerlijk en de bediening is casual maar vriendelijk.

1 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en goede margherita's! Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Krappe zitplekken echter! Verder wel goede ambiance

Reizigers die Santa Maria bekeken, bekeken ook

In Santa Maria geweest? Deel je ervaringen!