“Gezellige drukte”

Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Kreuzberg
16 april 2015 beoordeeld

Zeer gezellig Mexicaans restaurant. Het is er eerder krap, waardoor we even moesten wachten op een vrije tafel. Intussen konden we echter genieten van een zéér lekkere margarita. Enorm verfrissend. We kregen ook al snel een plaatsje; lang hebben we niet moeten wachten. De gerechten zijn zeer geslaagd en écht Mexicaans. Prijzen zijn ook eerlijk en de bediening is casual maar vriendelijk.

1 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en goede margherita's! Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Krappe zitplekken echter! Verder wel goede ambiance

24 november 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren net op tijd, gelukkig nog een tafeltje voor twee. Achter ons begon de rij zich te vormen. Uitgegaan van eerdere reviews en ondanks de wat mindere ambiance, maakte het eten het goed. Je krijgt vooral VEEL, dus kijk of je überhaupt een voor- en hoofdgerecht op kunt. Margerita's waren heerlijk. Kostte geen drol! :-)

21 augustus 2013 beoordeeld

Stel geen eisen aan het interieur. Het is oud, uitgeleefd maar wel schoon. Een snelle hap waar je niet veel voor betaalt. Het eten was lekker, maar niet overdadig veel. Bediening is vriendelijk. publiek voornamelijk twintigers en dertigers. De reviews met:"best mexican food ever", zijn wel wat overdreven.

• Sfeer
2 augustus 2013 beoordeeld

Op het eten kan ik niks anders zeggen dan heerlijk. Heel veel gerechten heb je voor nog geen 10 euro dus qua prijs mag je hier zeker niet klagen. De Margarita's en andere cocktails zijn ook zeker een must voor wie hier komt eten. Bediening was heel vriendelijk, ze waren goed op de hoogte van hun menu en konden probleemloos extra uitleg geven. Ook heb je hier mogelijkheid tot gratis wifi. Het enige nadeel aan deze plaats, zoals de titel al doet vermoeden, is de drukte. Je kan NIET reserveren en zo groot is het restaurant niet dus beter wat vroeger op de avond gaan.

• Sfeer

Reizigers die Santa Maria bekeken, bekeken ook

In Santa Maria geweest? Deel je ervaringen!