“Uitzicht op de Brandenburger Tor!”
Beoordeling van Hotel Adlon Kempinski

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Adlon Kempinski
Beoordeeld als nr. 13 van 634 hotels in Berlijn
20 september 2017 beoordeeld

Kamer was keurig, mooie badkamer. Koffiemachine aanwezig. Goed ontbijt, niet extreem geweldig, maar alles lag er. Jammer, geen warme broodjes of croissantjes. Uitermate beleefd, aardig, hulpvaardig personeel, vanaf de entree tot aan het kamermeisje.

Kamertip: Uitzicht op '"unter den linden"' leuk, kost extra maar is t wel waard.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Dear esteemed guest,

thank you very much for taking the time to share your experiences with us and to review your stay at Hotel Adlon Kempinski Berlin.

We are glad you liked the service provided in our house and we will surely pass on the feedback to our staff!

It would be our pleasure to welcome you again soon and remain with kind regards,

your Hotel Adlon Kempinski Berlin

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel is dit. Vriendelijk personeel, mooie centraal gelegen locatie en heerlijk rustige kamers voorzien van alle moderne gemakken. Ook de Spa in de kelder van het hotel is erg aan te raden. Mixed of dames gescheiden. Beide mogelijk! Erg sjiek hotel dat zeker een aanrader is!!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

​​Dear esteemed guest,

We are glad you liked the service provided in our house and we will surely pass on the feedback regarding the staff.

your Hotel Adlon Kempinski Berlin ​

1 mei 2017 beoordeeld

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Berlijn. Erg goed hotel. Wel wat stijfjes, maar dat hadden we al wel verwacht. Het is ook verboden om foto's te maken in de lobby. Waarschijnlijk omdat er bekende mensen komen. De kamer en service waren top. Het eten was ook goed. De locatie helemaal perfect.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Dear esteemed guest,

thank you so much for this nice review.
We are happy that you liked our hotel!

Kind regards
Hotel Adlon Kempinski Berlin

14 februari 2017 beoordeeld

prima hotel met zeer vriendelijk personeel.

Kamer was perfect, alle confort aanwezig en vooral zeer rustig.

het ontbijt was één van de beste dat we ooit gehad hebben.
Boeking van ons bezoek aan de reichstag via het hotel , in een mun van tijd was het in orde.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2017

Thank you for this nice feedback!
We are happy that you liked our breakfast so much! We hope to welcome you soon back in Berlin!

Kind regards
Hotel Adlon Kempinski Berlin

28 december 2016 beoordeeld

Prachtig hotel met royale en goed geoutilleerde kamers, zeer vriendelijk personeel en uitstekend gelegen. Wat helaas afbreuk doet is de slechte communicatie tussen hotel en restaurant en de exorbitant hoge prijzen voor de drankjes (€ 15,00 voor een halve fles mineraalwater, € 12 - € 20 voor een glas doorsnee wijn). Een karaf tafelwater bij het diner wordt geweigerd, ondanks het feit dat we toch meerdere dagen verblijven en er royaal dineren met diverse wijnen. Alles bij elkaar blijven we met het vervelende gevoel zitten dat je als gast toch vooral een pinautomaat bent. Dat past o.i. niet bij een hotel en restaurant van deze statuur.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
24 oktober 2016 beoordeeld

Mooi ruime suite, uitstekende verzorging ondanks onverwachte aankomst buitenlands staatshoofd. Behandeling vorstelijk. Ontbijt moeiljk te verbteren. Verder uitstekende voorzieningen. Mooi centraal gelegen.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
15 mei 2016 beoordeeld

De locatie: centraal gelegen, slechts 1 min wandelen van de Branderburger Tor, 5 min van het regierungsgebouw en 10 min van de potsdammer platz
Onze kamer: junior suite, 50m²: koninklijke, gracieuze, sjieke kamer, je hebt het gevoel dat je een kasteelkamer binnenwandelt, klassieke inrichting met dikke stoffen en dure materialen
Een hotel met net dat tikkeltje meer: avondservice (slofjes, elke avond water), bij vertrek was de voorruit zuiver gemaakt, er stonden 2 flesjes water klaar in onze auto samen met muntjes
De heren aan de inkom waren steeds goedgezind en blij... fijne sfeer aan de inkom van het hotel!
Ontbijt: geen welkomgevoel, elke keer werd de opmerking gemaakt dat er 'slechts' 1 of 2 tafeltjes vrij waren, zeer ongezellige, donkere binnenruimte om te ontbijten, elke keer gaven ze ons de indruk dat er alleen nog 1 plaats was in de binnenruimte, gelukkig zijn we telkens zelf op onderzoek uitgetrokken en elke keer op een kamer aan de buitenzijde van het hotel terechtgekomen, waar het veel gezelliger ontbijten was...
Er was een issue geweest aan het hotel de dag ervoor bij het ontbijt en dus werd ons de dag erna een tafeltje met uitzicht op de branderburger Tor beloofd, echter belofte niet nagekomen!
Uitgebreid ontbijt maar niet met producten van de hoogste kwaliteit (zachte, geen kraakverse broodjes) wat wel mag voor een bedrag van 42 euro per persoon.
Volgende keer zouden we buitenshuis ontbijten, veel gezelliger, minder druk en betere kwaliteit
Geen topper op de boxspring

Kamertip: De kamers met uitzicht op de Branderburger Tor zijn echt wel de moeite! Goed letten op deals op hun ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Waldorf Astoria Berlin
nr. 6 van 634 in Berlijn
1.658 beoordelingen
Hotel am Steinplatz, Autograph Collection
Prijzen weergeven

In Hotel Adlon Kempinski geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Adlon Kempinski

Adres: Unter den Linden 77, 10117 Berlijn, Duitsland
Telefoonnummer:
Locatie: Duitsland > Berlijn > Mitte
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Berlijn
Nr. 3 zakenhotel in Berlijn
Nr. 8 spahotel in Berlijn
Nr. 11 luxe hotel in Berlijn
Nr. 14 romantisch hotel in Berlijn
Prijsklasse: € 215 - € 513 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Adlon Kempinski 5*
Aantal kamers: 382
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, Hotels.com, Expedia, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Agoda, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Adlon Kempinski met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Adlon Kempinski Hotel
Adlon Kempinski Berlin

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?