Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
  • Restaurant
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel is dit. Vriendelijk personeel, mooie centraal gelegen locatie en heerlijk rustige kamers voorzien van alle moderne gemakken. Ook de Spa in de kelder van het hotel is erg aan te raden. Mixed of dames gescheiden. Beide mogelijk! Erg sjiek hotel dat zeker een aanrader is!!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

​​Dear esteemed guest,

thank you very much for taking the time to share your experiences with us and to review your stay at Hotel Adlon Kempinski Berlin.

We are glad you liked the service provided in our house and we will surely pass on the feedback regarding the staff.

It would be our pleasure to welcome you again soon and remain with kind regards,

your Hotel Adlon Kempinski Berlin ​

1 mei 2017 beoordeeld

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Berlijn. Erg goed hotel. Wel wat stijfjes, maar dat hadden we al wel verwacht. Het is ook verboden om foto's te maken in de lobby. Waarschijnlijk omdat er bekende mensen komen. De kamer en service waren top. Het eten was ook goed. De locatie helemaal perfect.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Dear esteemed guest,

thank you so much for this nice review.
We are happy that you liked our hotel!

Kind regards
Hotel Adlon Kempinski Berlin

14 februari 2017 beoordeeld

prima hotel met zeer vriendelijk personeel.

Kamer was perfect, alle confort aanwezig en vooral zeer rustig.

het ontbijt was één van de beste dat we ooit gehad hebben.
Boeking van ons bezoek aan de reichstag via het hotel , in een mun van tijd was het in orde.

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
HotelAdlonKempinski, Manager van Hotel Adlon Kempinski, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2017

Thank you for this nice feedback!
We are happy that you liked our breakfast so much! We hope to welcome you soon back in Berlin!

Kind regards
Hotel Adlon Kempinski Berlin

28 december 2016 beoordeeld

Prachtig hotel met royale en goed geoutilleerde kamers, zeer vriendelijk personeel en uitstekend gelegen. Wat helaas afbreuk doet is de slechte communicatie tussen hotel en restaurant en de exorbitant hoge prijzen voor de drankjes (€ 15,00 voor een halve fles mineraalwater, € 12 - € 20 voor een glas doorsnee wijn). Een karaf tafelwater bij het diner wordt geweigerd, ondanks het feit dat we toch meerdere dagen verblijven en er royaal dineren met diverse wijnen. Alles bij elkaar blijven we met het vervelende gevoel zitten dat je als gast toch vooral een pinautomaat bent. Dat past o.i. niet bij een hotel en restaurant van deze statuur.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
24 oktober 2016 beoordeeld

Mooi ruime suite, uitstekende verzorging ondanks onverwachte aankomst buitenlands staatshoofd. Behandeling vorstelijk. Ontbijt moeiljk te verbteren. Verder uitstekende voorzieningen. Mooi centraal gelegen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie