Google
84 beoordelingen
vanaf US$ 22,74
vanaf US$ 54,01
Beoordeeld op 1 september 2019

Het is echt de moeite waard om te wachten tot je omhoog kan gaan met de lift. Vergeet niet om in de lift omhoog te kijken. Het uitzicht is prachtig, dit moet je zeker doen als je in Berlijn bent.

Datum van activiteit: augustus 2019
Berliner-Fernsehturm, Social Media Manager van Berliner Fernsehturm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Thank you for 100 % satisfaction.

Beoordeeld op 27 augustus 2019

Geweldig uitzicht over de gehele stad, vast view tickets rechtsreeks gekocht, was perfect, geen wachtrij.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Berliner-Fernsehturm, Marketing Manager van Berliner Fernsehturm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Thanks! Glad to hear you had a good time at the tower.

Beoordeeld op 22 augustus 2019

Op een doordeweekse dag voor 10 uur een kaartje gekocht toen het nog niet druk was. Hierdoor hoefden we niet in de rij te staan en konden we bijna direct naar boven. Toen we naar beneden kwamen stond er een rij van meer dan 100 mensen.
Een kaartje is € 16,50 p.p. wat ik best prijzig vind voor wat je krijgt; De lift is gewoon een lift en binnen 40 sec. ben je boven. Het 360 graden uitzicht is wel erg mooi en fijn dat de bijzondere plekken in Berlijn worden aangegeven en beschreven.

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

De tickets gaan op tijd. Als je een kaartje kooot, mag je pas een uur later naar binnen. Daarnaast sta je op het platform als haringen in een ton. Wel is het leuk dat de bezienswaardigheden op foto's bij de ramen staan zodat je makkelijker dingen kunt herkennen.

Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gebouw heeft leuk DDR sfeertje op aantal plekken. Prachtig uitzicht natuurlijk. Reserveren van een plekje van te voren is heel erg aan te raden.