“Berlijn aan je voeten, een must, maar best reserveren”

Berlin TV Tower (Fernsehturm)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 52,98*
Vanaf
Sightseeingcruise van 3 uur, inclusief lunch en ...
Geclassificeerd als nr. 111 van 962 dingen om te doen in Berlijn
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Prachtig uitzicht op Berlijn en dichte omgeving. Aan de hand van foto's kun je alle belangrijke plaatsen gemakkelijk vinden. Wij hadden 's morgens gereserveerd en omdat wij er te vroeg waren, mochten we zelfs een uur vroeger naar boven. Gelukkig maar, want toen wij buitenkwamen stond er een lange rij te wachten om naar binnen te gaan. Als het druk is, wordt het een probleem om rustig van het schitterende uitzicht te genieten.

Christina A, Geschäftsführer van Berlin TV Tower (Fernsehturm), reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste Luc D,

Hartelijk dank voor uw goede recensie! We hebben uw review met veel plezier gelezen en zijn blij te horen dat u van het uitzicht heeft kunnen genieten. Het is altijd goed om ervaringen te delen en ook deze review geeft een goede kijk op een bezoek aan de toren. Graag tot een volgende keer!

Met hartelijke groet,
your Berlin TV-Turm Media Team / mw

13 mei 2018 beoordeeld

Gelukkig maakten we vooraf een reservatie en zo spendeerden we slechts een uur aan deze bezienswaardigheid. Als je niet reserveert, vertoef je hier uren, maar voornamelijk om te wachten.
Je gaat met een lift naar boven aan topsnelheid. Je kan door het plafond van de lift kijken, zodat je jezelf omhoog ziet gaan. Eenmaal boven spendeer je zoveel tijd je wil om het mooie Berlijn vanop hoogte te bewonderen.
Zeker een aanrader!

Christina A, Leiter Gästebetreuung van Berlin TV Tower (Fernsehturm), reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Dear Kathy V,

Thank you so much for the 5 of 5 star ranking! :)

Your Berlin TV-Tower Media Team / mw

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

‘s Avonds de TV Tower bezocht en met alle lichtjes is het indrukwekkend. Wel vond ik de entree wat aan de hoge kant. Leuk om te doen, maar je kan Berlijn met een gerust hart verlaten als je de Tower niet bezocht hebt. Wil je wel, ga dan als het donker is zodat alles mooi verlicht is.

Berliner-Fernsehturm, Geschäftsführer van Berlin TV Tower (Fernsehturm), reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2018

Beste Sascha V,

Allereerst, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en het schrijven van een recensie!

Hartelijke groet,
Berlin TV-Toren Media Team/rb

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitzicht toren zegt wat het is. Bijzonder dat deze toren gebouwd is in de DDR. Je hebt fenomenaal uitzicht. Er zijn meerdere uitzicht plaatsen in de stad maar men zegt dat dit de hoogste is 300 meter plus.

Beste FredvdFlier,

Dank voor uw recensie!

Fijn dat u het van het uitzicht heeft kunnen genieten. Kom graag terug!

Berlijn TV-Toren Media Team/rb

Bekijk meer beoordelingen
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi gebouw. Erg mooi uitzicht! Leuk restaurant. Zeker de moeite waard. Eigenlijk gewoon een must als je Berlijn bezoekt!

Beste Janfinsterwolde,

Super, dank u voor deze goede recensie!

Tot volgende keer,
Het Berlijn TV-Toren Media Team/rb

Reizigers die Berlin TV Tower (Fernsehturm) bekeken, bekeken ook

In Berlin TV Tower (Fernsehturm) geweest? Deel je ervaringen!